Vad tycks om tandsmycke?
Har funderat på att skaffa tandsmycke (en liten diamant) men undrar om det är helt ute ur tiden och vad folk anser om det? Är det fint?
Har funderat på att skaffa tandsmycke (en liten diamant) men undrar om det är helt ute ur tiden och vad folk anser om det? Är det fint?
Jag tänker på när jag var typ 12-15 då fick alla som hade haft räls eller annan tandställning ett sånt smycke när dom tog bort det.. för dom hade varit så duktiga! ;)
Men jag tycker faktiskt att det kan vara ganska fint.. :) något litet diskret på VITA FRÄSCHA tänder.. ;)
Jag är 22 o har tandmsycka, jag älskar det, jag tycker det är super fint. Jag satte dig det när jag va 16 så jag har haft det MÅNGA år :) inge o tveka på skaffa det ;)
Haha ja det känns lite som att det var "inne" för 10 år sedan.
Jag har haft mitt sen jag var 15-16 och tänker inte längre på att jag har det men skulle nog inte skaffa det i dagsläget. Men tycker du det är fint så varför inte. Det går ju att ta bort (med hjälp av tandläkare).
Jag har också tandsmycke, ett litet hjärta. Har haft det sen jag va 16, är 29 nu så det sitter väldigt länge. Fint tycker jag att det är.
Jag tycker INTE det är snyggt. Det ser bara läskigt ut.
Jag tycker att det är himla fult. Som att det sitter smuts på tanden liksom.. Jag gillar tatueringar och vissa former av piercingar, men tänderna tycker jag bara ska vara vita och fräscha. Hade tandställning i 5 år (trauma för livet haha) så det är kanske därför jag tycker att allt som sitter på tänder bara ser äckligt ut..
Skitfult!!
Tycker det ar fult, bonnigt och ute. Var lite coolt for typ 10 ar sen, men nu kanns det helt fel.
Vansinnigt fult. Ser ut som folk har en brödsmula eller något som sitter på tanden. Diamant är nästan värre.
Tycker det är fult... Det känns lika häftigt och fint som när man hade en berlock i ena nageln när man var 11-12....
Jag skaffade mitt när jag var 14 år och tog bort det när jag var 29 år.
Kom plötsligt på att usch, vad fjortis!
Japp, jag tycker det är ute och ätt det inte passar vuxna.
Det känns inte fräscht. Jag känner en som har det, hon trivs väldigt bra med sitt smycke. Hon tycker det är skitsnyggt. Det är hon nog rätt ensam om att tycka Jag tycker det känns konstigt med något på tänderna, tänderna är ju finast som de är.
Mariohnym: om jag det visste!! Tacky!! Finns ju hur mycket som helst som man ångrar från den åldern men man kanske inte ska bli OT... Men listan kan göras lång!
Jag är 25 och har tandsmycke. Jag har det för att jag tycker att det är fint inte för andras skull. Jag har haft tandsmycke sen jag var 15. ett guldhjärta med diamant.