Vad ge en 10månaders i julklapp?
Ja det börjar ju redan bli dags att tänka på julklappar sonen kommer vara 10 mån vid jul. Vad är era bästa tips på julklappar till barn i den åldern? :)
Ja det börjar ju redan bli dags att tänka på julklappar sonen kommer vara 10 mån vid jul. Vad är era bästa tips på julklappar till barn i den åldern? :)
Ett paket blöjor eftersom pappret och snörena ändå brukar vara roligast.
på spreadshirt.se kan man designa egna barnkläder och annat. Kan vara rätt kul om man är lagd åt det kreativa hållet!
Dottern blir 10 månader i början av januari. Vi har köpt en pulka (som jag hoppas att vi slipper ge eftersom vi gärna vill ha snö innan dess), lite kläder och några mjuka byggklossar till henne än så länge.
Funderade först på att ge en lära gå-vagn också men insåg att hon behöver den mycket tidigare så hon fick den förra helgen istället.
Hänger kvar här och hoppas på många tips!
Vi köpte någon leksak, något klädesplass (som mamma ville ha) och en slant till kontot istället. Första barnbarnat så det var hur många paket som helst. Vi resonera så att han har mer glädje av lite pengar på itt sparkonto än fler leksaker. (han har JÄTTE många)
Så mitt tips är pengar och något litet! Blir dyra julklappar sedan ändå, när de blir äldre
Massor av papper och snören för barnet, sedan kan man köpa till sig själv också
Pulka, klossar, läragåvagn, annars är min erfarenhet av tre barn födda kring jul att pappret alltid varit roligare än innehållet. min dotter blir 1 den 2 januari och hon kommer få en pulka med massor av papper.
klossar, bobby car, läragå vagn. Tänk på saker som barnet kan behöva när det börjar gå. oftast behöver de inte så mycket grejer i den åldern. sonen älskade sin bobbycar han fick i julklapp när han var 10 mån, vi satte på ett snöre och drog vi runt honom.
Haha, okej, inte för tidigt med en bobby car då? Jag menar just nu varken kryper min son o ramlar då han sitter o sträcker sig för långt.. Iof så är han förhoppningsvis stadigare till jul men ändå? Trodde bobby car var från typ 1,5- 2 år eller är jag helt ute o cyklar? :P
Måste det vara något barnet kan använda just nu då? De flesta saker vår son kommer att få i ettårspresent är sådant han nog inte kommer att använda förrän han är runt 1,5. Vi har önskat träleksaker åt sonen, av oss kommer han att få träklossar och jag vet att syrran har tänkt ge en bobby car åt honom. I och för sig i ettårspresent - han fyller år i slutet av november - men steget mellan 10 månader och 12 är ju inte superstort.
duplo??