• Linaslus

Läkarhuset i Gävle!

Nån som varit på ul på läkarhuset i gävle och faktiskt fått reda på kön? Av resensioner jag läst verkar dom rätt sura griniga och otrevliga där. Nån annan som har nån annan uppfattning innan jag bokar?

• Svar på tråden Läkarhuset i Gävle!
  • SötaSarah

Var du på UL där? Ska nämligen dit den 16:e i v. 13+5 och är lite nervös. För att dom inte ska vara bra, för att jag ska få göra VUL ist för UL och så vidare... Man vill ju vara trygg där man gör en sån grej! Speciellt om ngt skulle vara fel...

• Linaslus

Tyvärr så avbokade jag min tid där då allt jag hört är neg om han som gör ultraljuden. Jag bokade ist på sibyllemottagningen i Stockholm. Där va dom super bra. Riktiga proffs så dom kan jag verkligen rekomendera.
    Men är det kön du vill veta eller?

• SötaSarah
    Linaslus skrev 2010-12-03 12:52:51 följande:
    Tyvärr så avbokade jag min tid där då allt jag hört är neg om han som gör ultraljuden. Jag bokade ist på sibyllemottagningen i Stockholm. Där va dom super bra. Riktiga proffs så dom kan jag verkligen rekomendera.
    Men är det kön du vill veta eller?
    Okej... Nä, är ju bara v 13 så vill mest se att allt är bra. Känns inte riktigt lönt att åka till Stockholm då. Nu har jag ju fått ledigt den dagen men känns inte så bra att åka dit och göra VUL t ex om han inte alls är bra. Vissa säger att han är jättebra och vissa att han är jättedålig! :/ Undrar om det finns ngn annanstans i närheten där man ev kan boka och få en tid den dagen tro...
  • Linaslus

Men ska du inte kolla kön så skulle jag gå dit. Det jag har hört är att han är ovillig att säga könet. Men att kolla så allt e bra är han säkert bra på. Så då gå du.
    Annars är det närmsta stället Carolina mottagningen i Uppsala och där har jag hört att dom är jätte bra!

• SötaSarah
    Linaslus skrev 2010-12-03 14:14:53 följande:
    Men ska du inte kolla kön så skulle jag gå dit. Det jag har hört är att han är ovillig att säga könet. Men att kolla så allt e bra är han säkert bra på. Så då gå du.
    Annars är det närmsta stället Carolina mottagningen i Uppsala och där har jag hört att dom är jätte bra!
    Okej :) Nä får se om dom säger kön på rul annars ska vi åka på 3D i vår i alla fall i Sthlm
Svar på tråden Läkarhuset i Gävle!