• Anonym (Adde)

Olja och glidmedel när ni ska ha sex?

Undrar hur vanligt det är att ni använder er av olja eller glidmedel när ni har sex?...

Själv har jag upptäckt att det är skönt och mysigt när man masserar in varandra med glidmedel, silikonbaserat är bäst, blir skönast friktion då jämfört med vattenbaserat som torkar snabbt .

Min tjej ha börjat njuta av att jag smeker hennes mus med glidmedel i handen, innan ville hon inte alls, tyckte bara det var jobbigt och kladdigt, men nu älskar hon att jag masserar hennes klitoris och blygdläppar med glidmedel...

Hur har ni det med olja och glidmedel?

• Svar på tråden Olja och glidmedel när ni ska ha sex?
  • Anonym (Oh yes)

Vi har alltid glidmedel också! Mycket trevligt!

• Anonym (Z)

Säger bara BARNOLJA ! Billigt & bra..

• Anonym (m)

Vi kör med saliv,funkarr utmärkt=) fast vi har barnolja om vi skulle vilja

• Anonym (livat och glatt)

Vi har provat det mesta. Antingen luktar det för mycket, rinner för lätt, smakar illa, är klibbigt, ger fläckar på sängkläder, blir klistrigt efter tag (inget glid), odrygt eller för dyrt.

Nu har vi hittat det nästan perfekta: COCOSA, ren kokosfettolja.

Luktar inte, smakar inget. I fast form som blir flytande vid 24 grader. Perfekt att värma över ett värmeljus eller med hårtorken och hälla ut över kroppen. Eller bara låta det smälta i händerna. Eller breda ut det på partnern som smör och sedan massera in det. Och halt blir det!

• Anonym

Nää, inte barnolja, den luktar inte gott, å förstör totalt lukten från fittan...

Svar på tråden Olja och glidmedel när ni ska ha sex?