Byte av batteri av bankdosa SWEDBANK
Bytte batteri i min dosa idag, men hur jag än gör så står den på med varenda symbol och den går varken stänga av eller trycka på nån knapp. Nån som varit med om det? Vad kan jag gör för fel?
Bytte batteri i min dosa idag, men hur jag än gör så står den på med varenda symbol och den går varken stänga av eller trycka på nån knapp. Nån som varit med om det? Vad kan jag gör för fel?
Jag tror inte man ska byta batterierna. har för mig att de sa att om batterierna tog slut skulle man gå till sitt bankontor och få en ny dosa.
När batterierna dog sist i min bankdosa tog jag den till närmsta swedbank och fick en helt ny, tror inte precis som inlägget ovan att du ska byta själv
Jag har bytt batteri i min gamla dosa, sen som är platt (den nya varianten är lite "bulligare" och där kan man inte byta batteri). Det funkade bra då, men sist jag bytte blev det som för dig, SunnyBunny så jag fick en ny.
Är du säker på att det är rätt batteri?
Det finns ju olika dosor, kan det vara olika beroende på vilken man har?
Själv så gick ja till swedbank och de sa att ja skulle byta batteriet själv.
jag bytte mina batteri utan problem för någon månad sen.. kanske är olika dosor?
har cokså bytt mitt batteri utan problem. men är det nu fel på dosan är det bara att lämna in till banken så får du en ny utan kostnad, du kan ju be att få behålla batteriet iaf så du inte kastat bort pengarna i onödan.
Tack för svaren! Bara åka in till stan igen då......