• Team J

Du är Allt - Sonja Aldén NOTER?

Vi ska gifta oss, och behöver noter till denna låt.
    Någon som har den och vill dela med sig?

Tacksam!

• Svar på tråden Du är Allt - Sonja Aldén NOTER?
  • alvaereva
    Team J skrev 2010-10-19 12:38:48 följande:
    Har allt kikat där :)
    jag tror inte du hittar noter utan att betala. dessutom tror jag att det är olagligt att dela ut noter såhär på ett forum.
  • Team J
    alvaereva skrev 2010-10-19 13:01:32 följande:
    jag tror inte du hittar noter utan att betala. dessutom tror jag att det är olagligt att dela ut noter såhär på ett forum.
    Klart man gör! Det finns ju artister som lägger ut sina egna noter? Har hittat 3 av 4....
    O vem har sagt att någon ska dela ut noter här i forumet? OM det är någon som har dom så kan man ju ta kontakt via mail för att göra upp hur man ska göra...tex KÖPA...

Vill inte att någon ska predika om vad som är rätt eller fel, när man bara har ställt en simpel fråga (står inte att jag ska ta eller köpa), så har du den inte så behöver du inte skriva....
  • alvaereva

Men har du googlat och inte hittat noterna på andra ställen än där du kan köpa dem så lär ju inte artisten själv ha lagt ut dem?

Jag gav dig en länk där du kunde köpa noterna för den ynka summan 35kr och mer kan jag inte göra.

Att jag påpekar att du eventuellt skulle göra något som inte är tillåtet i forumet var mer för ditt eget bästa, så att du inte blir avstängd eller något. det är ju onödigt. alla vet inte exakt vad de får göra och så.

Men visst jag kunde ha låtit bli att svara. Du får ursäkta så väldigt mycket o ärade Bridezilla!

• trollkarl
    Team J skrev 2010-10-19 11:33:47 följande:
    Vi ska gifta oss, och behöver noter till denna låt.
    Någon som har den och vill dela med sig?

Tacksam!
    www.jfgit.com
  • Team J
    alvaereva skrev 2010-10-19 13:32:16 följande:
    Men har du googlat och inte hittat noterna på andra ställen än där du kan köpa dem så lär ju inte artisten själv ha lagt ut dem?

Jag gav dig en länk där du kunde köpa noterna för den ynka summan 35kr och mer kan jag inte göra.

Att jag påpekar att du eventuellt skulle göra något som inte är tillåtet i forumet var mer för ditt eget bästa, så att du inte blir avstängd eller något. det är ju onödigt. alla vet inte exakt vad de får göra och så.

Men visst jag kunde ha låtit bli att svara. Du får ursäkta så väldigt mycket o ärade Bridezilla!
    Men gud så bra att du ser till vad som är bra för ens egna bästa, så att inga gör misstag. Då har du en del att uträtta i hela forumet då.
    De flesta vet nog hur det ska gå till och vad som är olagligt eller inte....

O varför vara så dryg? Mobbing på hög nivå att kalla någon "Bridezilla" När du inte ens känner mig och vet hur jag är gällande mitt kommande bröllop?
  • Team J
    trollkarl skrev 2010-10-19 13:33:08 följande:
    www.jfgit.com
    Roligt.....klart man googlar! Jag är ju inte dum!

Hittade massa trådar här på FL för ett par år sen som några har frågat efter samma sak, men de flesta hjälpte varandra där ist!
    Så då tänkte jag fråga här själv....men det är ju ingen idé när det bara är folk som vill jävlas!
  • trollkarl
    Team J skrev 2010-10-19 14:00:04 följande:
    Roligt.....klart man googlar! Jag är ju inte dum!

Hittade massa trådar här på FL för ett par år sen som några har frågat efter samma sak, men de flesta hjälpte varandra där ist!
    Så då tänkte jag fråga här själv....men det är ju ingen idé när det bara är folk som vill jävlas!
    går du ut hårt för du hårda svar tillbaka... jag hade hittat det för dig på nån minut, men med en dryg attityd får du en tillbaka...
  • Team J
    trollkarl skrev 2010-10-19 14:01:19 följande:
    går du ut hårt för du hårda svar tillbaka... jag hade hittat det för dig på nån minut, men med en dryg attityd får du en tillbaka...
    Vadå hårt svar? O drygt?

Jag ställde en fråga i formuet...o du skicka mig en dryg och onödig länk?
    Är det till att hjälpa? Klart man reagerar! Skulle jag ha tackat dig för länken och SEN skulle du ha hjälpt mig?
Svar på tråden Du är Allt - Sonja Aldén NOTER?