• Amalia34

Royal jelly eller Apiforce ?

Vad rekommenderar NI?

Royal Jelly som finns både på 500 mg och 1000 mg alt. Apiforce som är på 200 mg.

• Svar på tråden Royal jelly eller Apiforce ?
  • pcotjej

Ja jag skulle säga apiforce som är på 200 mg....du kan dock ta tex 1 kapsel på morgonen och en på kvällen(viktigt att ta dem ca ½ tim före mat).....man får prova sig fram. Kombinera den med b50-vitamin gärna twinlabs i kapselform....sedan så använde jag själv jättenattljusolja oxå och det har funkat för mig.

Finns på hälsokost eller på www.bodystore.se där det är billigare!!!!

Lycka till!!!!!!

• Pico

Jag valde Royal Jelly på 1000 mg efter som den var helt klart mest prisvärd. Varför betala mycket mer för något som är i svagare dos?!

• minasöner

Jag provade apiforce..men det funkade inte alls... sen provade jag Royal jelly 1000mg ..och fick igår ett starkt plus på gravtestet... det måste ha varit tack vare Royal jelly ... jag har jätteoregelbunden mens.. jag ahde bara mens 3 ggr på 8 månader...

Bara 1 vecka efter jag började med Royal jelly så fick jag ägglossning.... och blev gravid.. Lycka till

• Joffe

Tessan; vilken hopp du ger mig. Funderar stark på att ta royal i stället för apiforce.
    Grattis till er graviditet

• minasöner

Tack ja det är helt klart värt 169kr för en månad... jag behövde ju inte ens en hel burk.. hoppas det går lika bra för er med.. Lycka till

• 9Kärleken6

Börja med Apiforce. Onödigt att ta starkare om Apiforcen funkar. Om det inte funkar prova med Royal Jelly.

Joffe: Äter du både Apiforce och Pergo?

Kram

• Ea79

Vad är apiforce och Royal jelly. Anar att det har med bebisgörandet att göra. Hoppas någon skulle vilja förklara för mig

• pcotjej

Det främjar den kvinnliga hormonbalansen om man ex har oregelbunden mens....har man regelbunden mens så kan man få oregelbunden mens.....Om man har acne så kan man prova bidrottningsgelen oxå.

• Joffe

9kärleken6: Jag har blandat lite. Jag har käkat apiforce sen 1/8 då varken pergo eller gestapuran fungerade. Jag fick ju till sist ÄL av trippelkuren........... eller var det apiforcen som fixade det?

Nästa pergokur skall jag dock strunta i apiforcen ett tag och se hur det funkar.

• LO72

Hej!
    Jag har fått diagnosen ofrivilligtbarnlös och har gått igenom 5 misslyckade behandlingar.Nu har mensen strulat från årets början men varit regelbunden annars..Har alla pco-s symtom och äter nu min 3:e pergotime kur men går inte på ul för att kolla ägglossning..Jag vill testa apifoce eller Royal jelly som tydligen har bra effekt men vet inte vilken av dom jag ska börja med och är det någon som vet om man ska eller kan ta dom samtidigt som en pergo kur?

• 9Kärleken6

LO72: Jag tycker du kan börja med Apiforce som är svatage. Jag har läst att någon gyn ska ha sagt att man inte ska blanda dem med Pergo men jag vet inte. Jag åt både Royal, efter att ha ätit Apiforce först, och Pergo och blev gravid. Det slutade tyvärr i mf, men det är en annan historia. Denna Pergo kur äter jag bara Pergo. Fråga din läkare...

Lycka till!

• Gumman1980

Någon som vet om man kan ta Royal Jelly plus gestapuran samtidigt?
    Funderade på apiforce först men nu tror jag mer på Royal Jelly, har väldigt långa cyklar,har haft en mens förra månaden på 1 år. Så kanske Royal Jelly hjälper mej bättre än apiforce?

Någon som vet?

Svar på tråden Royal jelly eller Apiforce ?