• jennie1980

fisher-price larv

Nån som har fisher price larv som spelar och sjunger? Gul med massa knappar och blädder sidor på sidan med djur på och så är det hjul på som man kan dra.
    Sjunger den bara halva sånger? Den vi har hemma nu spelar bara en liten snutt på varje sång ska det verkligen vara så?

• Svar på tråden fisher-price larv
  • jennie1980

Nä det var inte den. Den är mer som ett dragdjur. En lång larv med knappar uppe på som blinkar. Ska se om jag hittar den. Men då kanske det ska vara så ändå!!

• Lilla pyret

Har inte larven men en hund från fisher price o den spelar också bara jätte korta små snuttar...

• jennie1980

okej för jag har en lurning puppy tror jag den heter men den spelade korta snuttar men man var tvungen att ta bort något för att den skulle spela hela låtar så jag tänkte att det kanske var så på denna med men det kanske det inte är då

• Dr Mupp

Ja den ska sjunga korta snuttar. Just nu är batterierna döda i vår så jag kommer inte ihåg hur de går men det är bla en färg sång, en sång om fodron osv.

If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • jennie1980

Ja okej, kändes lite konstigt att den sluta mitt i sången men men då vet jag. Tack för hjälpen Glad

• Lilla pyret
    jennie1980 skrev 2010-10-19 15:34:43 följande:
    okej för jag har en lurning puppy tror jag den heter men den spelade korta snuttar men man var tvungen att ta bort något för att den skulle spela hela låtar så jag tänkte att det kanske var så på denna med men det kanske det inte är då
    Det är en sådan vi har. Vad skall man ta bort på den för att spela hela låtar?
  • jennie1980

Åh jag kommer inte riktigt ihåg faktiskt Skäms men vet att det var nån plast nånstans kolla i batteri luckan. Det är väl för att man provar den i affären och då spelar de korta snuttar

Svar på tråden fisher-price larv