Anonym (Förbannad) skrev 2010-10-19 17:17:29 följande:
www.flashback.org/t340273
Här kan man dela porrsidor mellan människa och djur, HUR kan der ens vara lagligt att lägga upp sån misshandel i forum och framför allt vara lagligt med djursex i sverige 2010?
Sedan ska vi ju inte glömma all mobbing, övrig djurplågeri, självmordsberätterelser och ren SKITSNACK som finns på denna sida! Fy!
Håll barn borta från den här sidan!
Epic fail att skicka länken vidare.
Att det är lagligt med djursex i Sverige är ju knappast Flashbacks fel, vore det olagligt skulle ingen posta länkar eftersom Flashback är tämligen hårt modererat (till skillnad från här).
En poäng har, man ska hålla barn borta från sidan. Trots allt är det 18-årsgräns på Flashback vilket jag tycker är helt ok.
Vad du anser vara skitsnack är ju högst subjektivt och knappast fog för att stänga Sveriges största internetforum. Jag tycker exempelvis att det är rent skitsnack, allehanda pajasfasoner och allmän idioti på det här forumet men jag skulle aldrig i min vildaste fantasi starta en tråd om det eftersom det är mina personliga åsikter och jag skulle för allt i världen inte ha det här forumet stängt.