• ÅzaLu

Libero vs Pampers

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-19 19:57
    Här hemma har vi gjort valet utifrån två sorters blöjor, med dottern använde hela tiden libero utan att egentligen ge pampers en chans... men nu när vi fick sonen så tä'nklte vi testa pampers men nä de funkar inte alsl för honom.. han känns fuktig i rumpamn bara han kissat en gång... så här hemma är de Libero för hela slanten =)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Libero vs Pampers
  • yessan

Vi har oxå alltid kört med Libero.. Enbart testat PAmpers nån gång,men nää!!? :)
    Så hejja Libero :)

• ÅzaLu

ja varför dissa ni ampers? av samma anledning som vi??

• Grus grus

Körde alltid libero med dottern. På jobbet är alltid de barnen som har pampers lite fuktiga på huden vid blöjbyte, men aldrig de som har libero.

Mamma, kvinna, förskollärare, genuspedagog
  • Petra123

Jag tycker att pampers är aningen bättre, men får vi en rabattkupong på libero så köper vi det. Och dom är helt ok, fast han får lättare märken på huden av libero. Torrmässigt så tycker jag att dom är lika.

• ÅzaLu
    Petra123 skrev 2010-10-19 20:06:27 följande:
    Jag tycker att pampers är aningen bättre, men får vi en rabattkupong på libero så köper vi det. Och dom är helt ok, fast han får lättare märken på huden av libero. Torrmässigt så tycker jag att dom är lika.
    ok själv som jag skrev där uppe märker vi stor skillnad... han är fuktig på huden bara efter han kissat en gång... medans han alltid är torr med pampers...
  • ÅzaLu
    ÅzaLu skrev 2010-10-19 20:10:14 följande:
    ok själv som jag skrev där uppe märker vi stor skillnad... han är fuktig på huden bara efter han kissat en gång... medans han alltid är torr med pampers...
    torr med Libero ska de stå inte med pamper det är ju med dem han är fuktig :P haha så snurrig man kan vara,.,, skyller på min feber =)
  • Abbans mamma

Libero alltid. Har provat pampers en gång men nej tack dom läcker igenom både kiss och bajs så ush. Libero är bäst tycker jag.

• Petra123
    ÅzaLu skrev 2010-10-19 20:10:14 följande:
    Du menar Libero? Ja jag har förstått att det är olika..har nog aldrig upplevt min son som fuktig om rumpan med någon blöja..inte ens på morgonen efter 12 timmar med samma blöja. Däremot kan jag faktiskt tycka att Pampers nya tunnare blöja, faktiskt håller vad den lovar. Fast den är tunn, så är den anmärkningsvärd torr efter natten.
  • Petra123
    Abbans mamma skrev 2010-10-19 20:12:25 följande:
    Libero alltid. Har provat pampers en gång men nej tack dom läcker igenom både kiss och bajs så ush. Libero är bäst tycker jag.
    Så konstigt att det är så olika :D Nu har vi libero som används och när min son hade 2 dagar med massa bajsande, så läckte det ut varje gång....Kan inte minnas att det hänt med Pampers, sen har var jätteliten...
  • ÅzaLu
    Petra123 skrev 2010-10-19 20:12:33 följande:
    Du menar Libero? Ja jag har förstått att det är olika..har nog aldrig upplevt min son som fuktig om rumpan med någon blöja..inte ens på morgonen efter 12 timmar med samma blöja. Däremot kan jag faktiskt tycka att Pampers nya tunnare blöja, faktiskt håller vad den lovar. Fast den är tunn, så är den anmärkningsvärd torr efter natten.
    ja jag mena Libero :P ibland blir man snurrig när man skriver hehe... skyller på min feber =)
Svar på tråden Libero vs Pampers