Tatuera foten imorgon, gör det ont??
Jag ska tatuera foten imorgon ovh jag undrar om det gör ont?? Skulle vara roligt att höra någon som själv tatuerat foten och skulle kunna svar på detta. Men är tacksam för alla svar jag kan få :)
Jag ska tatuera foten imorgon ovh jag undrar om det gör ont?? Skulle vara roligt att höra någon som själv tatuerat foten och skulle kunna svar på detta. Men är tacksam för alla svar jag kan få :)
Japp, de gör ont.
( Mer ont än tex. arm)
Har på fotknölen och det gjorde inte så värst ont.
Men det är ju olika för alla som tattuerar sig.
Hej!
Jag har inte tatuerat foten, men fotleden. Under knölen. Ju längre ner mot foten man kommer ju ondare gör det. Men alla är olika!! En del tycker ju inte alls att det gör ont. Men jag tyckte att det gjorde riktigt ont! Men jag klarade av det, kunde sitta och prata med brorsan samtidigt. Jag vill gärna göra på foten, men jag kommer inte att klara det. Det får bli något litet i så fall.
Kan du inte återkomma och berätta hur det gick? Jag är så nyfiken.
Tack för hjälpen :)
Okej :) Ja dä ä väl olika från person till person oxå :) Ja ja kan skriva när jag vet hur det känns :)
vill gärna ha mer svar tack :)
När jag har frågat tatuerare vart det gör ondast att få en tatuering, så svarar dom ovanpå foten. En sa ovanpå foten eller 5 cm under knät.
Själv har jag ingen erfarenhet av tatueringar på foten, med jag har en på handleden och det gjorde j*vligt ont.
Jag har tatuering på foten, eller rättare sagt båda fötterna, och det känns väl lite som att dra en osthyvel upprepade gånger över fossingarna
Tänkte helt allvarligt att jag skulle skita i att tatuera andra foten, men jag är (som tur är) envis som en åsna och körde på den andra med, och tur är väl det, för jag älskar mina fottattueringar
Så kör på, det gör ju bara ont en stund
jag har gjort på foten, mitt på foten. Har även gaddat min sambo där och vi båda är rörande överrens om att det var det ondaste stället på kroppen.
<Känns ungefär som papercut ständigt, samt att nerver, senor och ben skaver medan man tatueras.
För oss var det svårt att bita ihop, men efteråt är det rätt skönt och stolthet över att klarat det!
Lycka till!