• Anonym (C)

Vet du vad Cunnilingus betyder?

Undrar hur många som känner till ordet. Har råkat få det på hjärnan =)

Kolla gärna länken innan du röstar. Men tänk efter först vad du skulle svara om du inte kollat länken. =)

Cunnilingus

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-20 23:35
    Nästa sista alternativet ska vara:
    Trodde jag visste men efter att ha kollat länken insåg jag att jag hade fel.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet du vad Cunnilingus betyder?
  • jfsebastian

Men vem använder det?

• Anonym (C)
    jfsebastian skrev 2010-10-20 23:24:31 följande:
    Men vem använder det?
    Varför inte använda det? Det är ju finare ord än alternativen... =)
  • jfsebastian
    Anonym (C) skrev 2010-10-20 23:36:33 följande:
    Jag kallar en spade för en spade.

Jag visste inte att det var en tävling i finaste ordet vinner?
    Jag tror, att om man vill ha sex där deltagarna känner sig fina i kanten, då får man trist, osäker och fantasilös sex.
    I sängen ska man vara fri, vara sig själv, våga vara öppen, våga bejaka utan risken att känna sig ful, snuskig (negativ mening) eller känna sig konstig om man föreslår något som sticker ut.
    Vem f-n vill ha fina flickor i sängen???

Om jag skulle höra en kvinna be mig "utföra cunnilingus så kan jag ge dig fellatio senare", jag då skulle jag bryta ihop och garva tills hon med svansen mellan benen (inte min dock) lämnade sovrummet.

Jag kan inte ens se användandet i ett rollspel utan att börja garva.

Finns det någon mer än jag här som känner hornen växa om en tjej säger "slicka min fitta NU!"?
  • Anonym (C)
    jfsebastian skrev 2010-10-21 00:03:13 följande:
    Jag kallar en spade för en spade.

Jag visste inte att det var en tävling i finaste ordet vinner?
    Jag tror, att om man vill ha sex där deltagarna känner sig fina i kanten, då får man trist, osäker och fantasilös sex.
    I sängen ska man vara fri, vara sig själv, våga vara öppen, våga bejaka utan risken att känna sig ful, snuskig (negativ mening) eller känna sig konstig om man föreslår något som sticker ut.
    Vem f-n vill ha fina flickor i sängen???

Om jag skulle höra en kvinna be mig "utföra cunnilingus så kan jag ge dig fellatio senare", jag då skulle jag bryta ihop och garva tills hon med svansen mellan benen (inte min dock) lämnade sovrummet.

Jag kan inte ens se användandet i ett rollspel utan att börja garva.

Finns det någon mer än jag här som känner hornen växa om en tjej säger "slicka min fitta NU!"?
    Kanske bara jag som skulle använda det om jag skulle säga ordet alls =)

Men jag undrade mest om folk visste betydelsen eftersom jag råkat få ordet på hjärnan (Jag får ofta ord på hjärnan och klarar inte ens av att lyssna på musik för då har jag den på hjärnan sen.)
  • jfsebastian
    Anonym (C) skrev 2010-10-21 00:37:58 följande:
    Kanske bara jag som skulle använda det om jag skulle säga ordet alls =)

Men jag undrade mest om folk visste betydelsen eftersom jag råkat få ordet på hjärnan (Jag får ofta ord på hjärnan och klarar inte ens av att lyssna på musik för då har jag den på hjärnan sen.)
    Hopplöst med en hjärna som är som kardborreband.
    Man vet aldrig vad som fastnar.

Jag fick en gång en låt av Amy Diamond på hjärnan (får skylla på mina döttrar som spelade den), den ville inte lossna på en vecka, trots att jag spelade Iron Maiden i mina lurar.
  • Anonym (C)
    jfsebastian skrev 2010-10-21 01:39:14 följande:
    Hopplöst med en hjärna som är som kardborreband.
    Man vet aldrig vad som fastnar.

Jag fick en gång en låt av Amy Diamond på hjärnan (får skylla på mina döttrar som spelade den), den ville inte lossna på en vecka, trots att jag spelade Iron Maiden i mina lurar.
    I know. Råkade se dobidoo och hade "vad har du i fickan Jan" på hjärnan i två veckor. Galet jobbigt. Melodifestivalen och program med svenska låtar vägrar jag för sånt fastnar direkt. Och radion spelar bara trallvänlig musik som fastnar. Nej det är helt hopplöst =)
  • Onkel Panter
    Shläcka feätta.
  • Anonym (Slickare)
    Ja det är ju farligt att ha ett stort ordförråd.
  • Halkatla

Javisst. Nån nytta ska man väl ha av sin klassiska utbildning. Oskyldig

Svar på tråden Vet du vad Cunnilingus betyder?