• Mamma06

Barnvagnstips

Vill bara tipsa om att det nu är guldläge att fynda ny barnvagn upp till halva priset om man nöjer sig med 2005 årsmodell. Köpte idag en Brio Duo barnvagn för endast 3347 kr! Enligt affären så är det ingen skillnad på 2005 & 2006 årsmodell förutom en liten böj på handtaget som man inte ens märker. Den enda andra skillnaden är att tillverkarna kommer ut med nya färger från år till år. Jag är så nöjd! Hoppas andra kan fynda som vi gjorde

• Svar på tråden Barnvagnstips
  • Zizter

Hej.. japp jag har åxå passat på å fynda mig en brio duo 05:a fick min för 3998:- och är vääldigt nöjd me köpet!!

• 4barnsMom

Har oxå köpt och är sååå glad för att jag slapp -06:an ... Gud vilka färger.... Inte min smak. Fick dock ut med 5000:- för att få det jag ville ha.. Finns i mitt galleri!

• Vem vet

Jag har oxå svårt med 06 färgerna, så det får nog bli en svart.... Var har ni hittat 05, nu???

• Mamma06

Jag hittade min på Barnens Hus i Västerås. Fick väldigt bra service och trevligt bemötande där, förutom en barnvagn till en billig peng

• Alicia05sMamma

Vi köpte en hauck ministar saturn -05 för 1595 :- inkl. mjukklift
    Har haft vagnen nu sedan augusti & är sååå nöjd med den. Finns bild på den i mitt galleri om ngn är nyfiken.

• Nadjis

Köpte också en -05.. för bara 3500. Duo vagn Inklusive åkpåse och skötväska! Perfekt.. Men det vara bara klädseln som skiljde på 05 och 06 på Emmaljunga sa dem!

Svar på tråden Barnvagnstips