• Melwinsmamma

När började era små sova i egen säng?

Ja när började dom med de, har en sju veckors liten prins som inte gillar att sova själv

• Svar på tråden När började era små sova i egen säng?
  • Emelie80

Tror Elsa var 2 månader när vi flyttade in henne på sitt egna rum. Hon har aldrig sovit en hel natt i vår säng...

• Jezamine

Från dag 1 hemkommen från BB.Babykorg...

Jag är INTE avstängd
  • Kazeer

Våra barn började sova i egen säng på neonatal, när de var nyfödda. Och sedan fortsatte de sova i egen säng, när de kom hem. Det har funnits kortare perioder, speciellt i början, då spjälsängen inte var populär och de hellre sov ovanpå någon av oss föräldrar.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Headrush

Våra barn har aldrig sovit i vår säng. Båda har sovit i vagga tills dom varit två månader ungefär, sen i splälsäng. Doch så har dom sovit i vårt sovrum.

Lillan är snart 8 mån och sover i spjälsäng i vårt sovrum.

Somliga ger en bara magont...
  • La Lola

Alma var 5 år.

Vi får väl se när Hedda kommer börja. Hon är 1½ år nu.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • MalinEddie

Dottern började sova i egen säng när hon var 13 månader. Sonen föredrog egen säng från början. Han sov dock i vagn i 3 månader innan vi bytte till spjälsäng.

• eandrea

Min kille som är 2 månader har sovit i egen säng sen han föddes, i vårt sovrum förvisso. Han sover bäst i sin egen säng och verkar inte ens vilja sova i våran. Tror han har sovit totalt en natt i våran säng. Tycker det är jättebra att han vet att "det här är min säng, här sover jag".

• alvaereva

För två veckor sen Hon fyller tre år i november.

Svar på tråden När började era små sova i egen säng?