När började era små sova i egen säng?
Ja när började dom med de, har en sju veckors liten prins som inte gillar att sova själv
Ja när började dom med de, har en sju veckors liten prins som inte gillar att sova själv
Tror Elsa var 2 månader när vi flyttade in henne på sitt egna rum. Hon har aldrig sovit en hel natt i vår säng...
Från dag 1 hemkommen från BB.Babykorg...
Våra barn började sova i egen säng på neonatal, när de var nyfödda. Och sedan fortsatte de sova i egen säng, när de kom hem. Det har funnits kortare perioder, speciellt i början, då spjälsängen inte var populär och de hellre sov ovanpå någon av oss föräldrar.
Våra barn har aldrig sovit i vår säng. Båda har sovit i vagga tills dom varit två månader ungefär, sen i splälsäng. Doch så har dom sovit i vårt sovrum.
Lillan är snart 8 mån och sover i spjälsäng i vårt sovrum.
Alma var 5 år.
Vi får väl se när Hedda kommer börja. Hon är 1½ år nu.
Dottern började sova i egen säng när hon var 13 månader. Sonen föredrog egen säng från början. Han sov dock i vagn i 3 månader innan vi bytte till spjälsäng.
Min kille som är 2 månader har sovit i egen säng sen han föddes, i vårt sovrum förvisso. Han sover bäst i sin egen säng och verkar inte ens vilja sova i våran. Tror han har sovit totalt en natt i våran säng. Tycker det är jättebra att han vet att "det här är min säng, här sover jag".
För två veckor sen Hon fyller tre år i november.
2-3 månader
från början i princip...