• maskros81

singelmamma i malmö

Hej på er alla!
    Jag e så sugen på att träffa fler föräldrar i min sits. Jag har nyligen separerat från min sons pappa....Det är jag mycket glad förCool Men det skulle vara så kul o utöka bekantskapskretsen lite, samt att ha någon som man kan bolla lite grejor med.

• Svar på tråden singelmamma i malmö
  • Bellcell

jag seperare från min dotters pappa i april i år.
    jag träffas gärna och bollar tankar med och hjälps åt.
    man behöver det! :)
    hur gammal är du och hur gammal är din son?
    :)

• Ziggi

Maskros - jag hoppar in här också. Vi har ju stött på varandra i en annan tråd.

BellCell- jag skrev också i den andra Malmö tråden

Jag träffas som sagt också väldigt gärna. Att bolla ideer och slippa sitta ensam vore kanon

• loijsen

Hur gamla är era barn? Min dotter är 7 månader, vi bor i Malmö.

• Ziggi

Vi bor också i malmö - i slottstaden
    Min pojk är 2 1/2

• loijsen

Hej Ziggi,
    Hur gick det med allt? Vi talades vid för nga månader sen. Jag ses gärna, kan de flesta dagar (är ju mammaledig!):)

• Ziggi

Loijsen - här jobbas det fulltid och det är knappt man hinner med något. Skrev i den andra tråden idag, så där kan ju läsa lite om var jag är just nu....
    Jag är ledig imorgon och på torsdag...hade varit trevligt med en fika så här innan jul...vart brukar du gå? Var kan man ta med en 2 1/2 åring
    Vilken dag passar dig?

• loijsen
    Ziggi skrev 2010-12-21 15:20:23 följande:
    Loijsen - här jobbas det fulltid och det är knappt man hinner med något. Skrev i den andra tråden idag, så där kan ju läsa lite om var jag är just nu....
    Jag är ledig imorgon och på torsdag...hade varit trevligt med en fika så här innan jul...vart brukar du gå? Var kan man ta med en 2 1/2 åring
    Vilken dag passar dig?
    Hej,
    Vilken dag kan du träffas/passar bäst?
    Brukar gå på kyrkornas bebis/barntimmar men de har ju juluppehåll nu!
    Vet inte riktigt de ställen där barn har det bäst i den åldern hmmmm man vill ju gå till ett lämpligt ställe för barnfamiljer. Kanske dags att sätta igång och googla lite Vet du något bra ställe?
  • Ziggi

Det allra bästa för vår del att ses hemma hos någon. Om du tycker det hade varit ok. Nu flyttar vi tillvår alldeles egna lägenhet till helgen och det ska bli såå himla skönt!
    Hur har du din dotter? På heltid?

Svar på tråden singelmamma i malmö