Molande värk i ljumskarna.
Jag har fått en molande känsla i ljumskarna som sitter i större delen av dagen, dock inte i samband med sammandragningar. Ibland känns det nästan som om det bränner. Är det någon annan som har det så här?
Jag har fått en molande känsla i ljumskarna som sitter i större delen av dagen, dock inte i samband med sammandragningar. Ibland känns det nästan som om det bränner. Är det någon annan som har det så här?
Låter som foglossning. Har du ont bak i ländryggen också?
Nej, det är inte foglossning. Mer en molande värk. Jag tror mer på att det är livmodern som växer.
livmodern som växer.. vanligt i början av graviditeten.. :)
Räknas vecka 23 som början av graviditeten? :) Men det stämmer att jag hade liknande i början, nu har jag haft liknande i samband med sammandragningar så jag har börjat blanda ihop det med varandra. När det inte kommer tillsammans med sammandragningar kan jag anta att det är som livmodern växer?
jag har samma som dig, "mensvärk" i magen och nedre ryggen som varar i ca. 1 minut åt gången sen släpper det. igår hade jag jätte ont och flera såna. idag har jag inte känt av den värken förutom i ryggen då. jag ska fråga min bm när jag ska dit på fredag men många skriver härinne att det är normalt att ha.
innan med dottern så hade jag bara mensvärken i början av graviditeten så jag vet inte om det är vanligt att ha i slutet av graviditeten. man tycker ju att livmodern har slutat att växa nu i v.31.
Jag har haft det sedan vecka 12 (är i vecka 17). Vad jag har fattat det som kan det vara ett symptom på foglossning, att det även gör ont i ljumskarna. Men tydligen också att livmodern växer (läser jag nu i den här tråden). Det känns som att man har varit ute och ridit i 24 timmar eller nåt. Lite...halvjobbigt minst sagt.
jag har samma som dig, "mensvärk" i magen och nedre ryggen som varar i ca. 1 minut åt gången sen släpper det. igår hade jag jätte ont och flera såna. idag har jag inte känt av den värken förutom i ryggen då. jag ska fråga min bm när jag ska dit på fredag men många skriver härinne att det är normalt att ha.
innan med dottern så hade jag bara mensvärken i början av graviditeten så jag vet inte om det är vanligt att ha i slutet av graviditeten. man tycker ju att livmodern har slutat att växa nu i v.31.