Hur får jag bort röda ögon?
Har gråtit och imorn kommer mina ögon vara röda och totalt svullna:s hur kan jag kamoflera det på bästa sätt? Få bort svullnaden + det röda`?
Har gråtit och imorn kommer mina ögon vara röda och totalt svullna:s hur kan jag kamoflera det på bästa sätt? Få bort svullnaden + det röda`?
Nezeril näsdroppar för barn! Funkade toppen på mig förrut. Funkar som clear eyes fast oskadligt. Nezeril drar ihop kärlen och på det sättet får det ner svullnad och tar bort det röda
Var ska man spruta nezeril? I ögonen?
Ja just det, har hört att alkisar sprayar ögonen med nässpray för att få bort röda ögon. Men vete tusan om jag vågar spraya och några droppar har jag inte hemma:(
Ska ju jobba imorn så vill se någorlunda ut:/ hur gör man då?
hej, har precis samma problem, jag är jätte röd innerst i ögat, är det någon speciell slags te-påse man ska använda?
Alltså håller med lite skumt, jag uppfattar också det så och jag tror inte det är så man ska göra x) men jag tror han menar i näsan så ska testa xD
Nezeril drar ihop blodkärl i näsan, därför slutar man snora.
Sprutar man det i ögonen drar de ihop blodkärlen i ögonen, så de blir mindre röd.
Det är ett trick som ofta används av cannabisrökare för att det inte ska synas man rökt.
Kamomilltepåsar på ögonlocken, isbit i tyg över ögonlocken tar ner svullnaden. Är du tjej kan make up till viss del hjälpa till att dölja. Har du glasögon/ läsglasögon så på med dem. Inget kul att gråta, men kan hjälpa ibland. Hoppas du mår ok nu