• Anonym (Salvia)

Killar! Vad tycker ni om sex vid mens??

Startar den här tråden pga svaren i tråden om att suga sin kille när man har mens (eller snarare att inte suga). I vilket fall. Jag undrar: Ni killar, vad tycker ni om att ha sex när tjejen har mens? Är det ett problem? Hur resonerar ni? Tjejer med killar som ni diskuterat detta med, svara gärna ni med

Personligen så har jag aldrig sett mens som ett hinder. Det finns ju massor av olika alternativ.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar! Vad tycker ni om sex vid mens??
  • Noxen

Beroende på mängden typ, är det i början vill inte jag. Lite känslig påg är jag.

• Anonym (Salvia)
    Noxen skrev 2010-10-23 12:40:32 följande:
    Beroende på mängden typ, är det i början vill inte jag. Lite känslig påg är jag.
    Ok, ja det är intressant att få höra den andra sidans syn på det hela kan ju tänka mig att det känns lite märkligt som kille att ha sex när tjejen blöder. Även fast vissa killar inte verkar bry sig ett smack. Men det kanske är ovanligt?..
  • Noxen
    Anonym (Salvia) skrev 2010-10-23 12:46:18 följande:
    Ok, ja det är intressant att få höra den andra sidans syn på det hela kan ju tänka mig att det känns lite märkligt som kille att ha sex när tjejen blöder. Även fast vissa killar inte verkar bry sig ett smack. Men det kanske är ovanligt?..
    Känslan är väl den samma, gillar inte blod bara
  • rosenknopp09

Jag vill helst inte att min man skall vara i närheten av mig när jag har min mens, inte precis i början iaf.
    Bara i slutet av den. Tror inte han är så himla känslig när det gäller NÄR han hade nog kunnat ha det när som helst.
    Men för min del så går det fet bort.

• Anonym (Salvia)

Det är alltså killarna som inte vill ha sex alls när damen har mens som "leder", intressant!

• Gung Ho

Hmm, kanske inte helt som vanligt. Kanske undviker den 'blodigaste' dagen..

Kommer ihåg att när tjejen flyttade från studentrummet för många år sen var värden sur för ett otydligt handavtryck på väggen vid huvudändan av sängen där jag tog stöd när jag..Tungan ute efter att ha haft fingrarna i... {#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Killar! Vad tycker ni om sex vid mens??