Blod i urinen, gravid?
Om man har blod i urinen, kan det tyda på graviditet?
Om man har blod i urinen, kan det tyda på graviditet?
Jag vet inte tror inte det men jag har som sagt ingen aning
Jag hade blod i urinen när jag hade en infektion i njurarna. Jag föreslår att du tittar upp det snabbt.
Nej, jag tror absolut inte att det är ett gravtecken. Det låter som något är allvarligt fel. Ring en läkare idag!
Det är absolut inte ett tecken på graviditet, vad får dig att tro det?
Nej, du bör kontakta en läkare....
Det mest troliga är att du har en urinvägsinfektion. Kontakta vårdcentralen
Nej, troligtvis något med njurarna eller uringvägsinfektion. Iväg med dig till läkaren.
Okej, jag tror inte på urinvägsinfektion, för haft det många ggr, och får alltid så ont i magen då, vilket jag inte har nu. Varför jag tror gravid? Ja, föär att jag hört talas om blod i urinen vid garviditet...
Har aldrig heller hört talas om det... men det ska ju normalt inte vara blod i urinen så kontakta en läkare eller iaf 1177.
den enda gången man har blod u urinen som gravid är när man har missfall har jag fått höra.
förvisso är detta ett gammalt inlägg men till er som hävdar att blod i urinet inte kan ha med graviditet att göra, ta reda på fakta innan ni yttrar er, det är vanligt med blod i urinen när man är gravid och inte farligt i stora mängder, var tredje gravid får det någon gång under sin graviditet.
Nej, det är inte ett graviditetstecken. Men man ska alltid kolla upp om man har blod i urinen.