Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Pernillis

Tilde de Paula

Tycker Tilde är extremt mager nu..ser inte så bra ut i tv.
    Viisst kan man kanske inte rå för att man e smal,men jag tycker inte hon har sett ut så förut!!
    Hm min första reaktion när jag slog på söndagsmorgon..

• Svar på tråden Tilde de Paula
  • Åke Vilse

Tycker faktiskt att de flesta som syns i tvrutan numera är förskräckligt magra. En del är det säkert av naturen, men de som man sett förr och då har de varit "normalt" smala och nu helt plötsligt är de som spetor. Why???

Som tur är så slår jag bara på fullbild på tv:n och då ser alla lagom runda och goda ut

• Thaleia

Jag reagerade också när jag såg henne för några veckor sena på TV. Hon såg så mager ut framförallt i ansiktet vilket gjorde att hon såg ut att ha en massa rynkor kring munnen som gjorde att hon såg trött ut.
    Har hon inte ett litet barn, typ bara några månader? Det är kanske därför?

• Pernillis

Hon har 3 kids.den sista är typ 8 månader eller så!!

• sisley

Har inte sett henne men jag läste i en tdining att hon ligger i en eventuell skilsmässa och det påverkar säkert.

• idiotblondinen

Hon är grymt snygg.

• Nadjis

Hon har blivit smalare.. Men hon är riktigt snygg fortfarande..

• Pernillis

Ja de är ju de hon e men lite väl,ser inte naturligt ut!!
    Jag läste oxe de,men hon hade sagt att de inte va sant ,men vem vet vad egentligen!!

• Supermummy

Mycket att göra? Det är ju trots allt jätteviktigt att göra karriär omedelbart efter förlossningen i dag. Oavsätt antal barn.

• Lilla Prussiluskan

Jag har gått i samma skola som henne...

• Pernillis

Oavsett så är de inte så kul om nån mår dåligt o därefter ser ut som ett streck!!
    Hon är iaf en super bra programledare!!

• Helenas

Jag har också tänkt på att hon ser så himlans smal/mager ut. Men som sagt hon har tre barn, varav ett litet och har (enligt tidningarna...) jobbigt i sin relation. Och att då också driva ett program med allt vad det nu innebär. Hon har ju alltid varit smal men nu är det lite för mycket. Hoppas att det inte är för att hon mår dåligt.

• Gladskiten

Har hon inte en bebis med en ny man?! Ska dom REDAN gå ifrån varann alltså?? ojojoj

• Gladskiten

Har hon inte en bebis med en ny man?! Ska dom REDAN gå ifrån varann alltså?? ojojoj

• minasmamma

Jag har också reagerat på hennes nya utseende. Hon ser inte klok ut för fem öre. Huvet är gigantiskt jämförelse med hennes lilla fågelungekropp.

Gladskiten: ja visst är det väl "fanta.,stiskt?" Hon verkar dessutom skryta om sina privata problem i media. Som om det är jättehäftigt att skaffa ungar med nya män o sen skylla på att "hon är så svår att leva med"

jag gillar henne inte

• Snova

Hon är kanonsmal och "hårig" i ansiktet, tyder på anorexi as far as I know men det kan ju vara ngt annat också!

• Erika

hej

ja hon har verkligen blivit jättesmal.

Jag gillade henne som programledare förut men intge längre, jag tycker inte hon kan leda diskussioner. hon har alltid en åsikt om det dom disskuterar o det är väl ok men eftersom hon är programledaren så får ju hon alltod sista ordet så det blir så ojämt.

Hoppas hon äter upp sig lite så hon mår bättre.

• minasmamma

Jga hoppas oxå att hon reder upp sitt liv om det nu är som media skriver och börjar må bättre. Speciellt för hennes barns skull

Svar på tråden Tilde de Paula