• Anonym

Hur är det att ha sex med en oskuld?

Hej, 
    Jag har ett stort problem. Tjejen som jag är mycket kär i och vi är tsm har förlorat oskulden med en annan kille före mig. Jag förlorade min oskuld också med en annan tjej. Jag har ett jätte stor ångest. varför sparade jag inte mig till henne? 
    och varför förlorade inte hon oskulden med mig?

det var lite om min situation nu. Nu undrar jag hur det är att ha sex med en tjej som är oskuld? Hur känns det för killlen? 
    Jag vill liksom veta hur det är så att jag tar bort detta tanke ur mitt huvud.  Åh gud varför hade vi sex med nn anna innan vi träffades. 

• Svar på tråden Hur är det att ha sex med en oskuld?
  • Anonym (Kille)

Jag har haft det och det är ingen skillad i känsla. Det är dock asjobbigt för att allt ska gå så långsamt och man måste vara försiktig så att tjejen inte får ont. Tappar lusten av bara det.

• Anonym

åh tack. skönt att höra. 
    så det finns inte mycket skillnad när det gäller känslan? 

• Anonym

Jag är bara rädd att kille före mig upplevde en skönare känsla än vad jag har nu. 
    lite avundsjuk så att säga 

• Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2010-10-23 14:51:02 följande:
    Jag är bara rädd att kille före mig upplevde en skönare känsla än vad jag har nu. 
    lite avundsjuk så att säga 
    Släpp det, det är ingen skillnad. Njut av din tjej istället.
  • Anonym

Ingen av de killar jag har haft sex med har känts lika, olika snoppstorlek, kroppslängd, teknik, kyssar, doft osv 

Första gången för mig tog lång tid, tur att killen var tålmodig, sen blev det lättare när jag inte spände mig lika mycket och tredje gången var det i stort sett bara njutning och inge nervöst.

Valde noga vem jag gjorde det med första gången, vi hann med första gången på em, en på kvällen och jag tror att det var super att jag var nykter när det hände. Andra gången/dagen vi hade sex fick jag orgasm...

• Anonym (Sega råttan)

De första gångerna var verkligen ingen hit just pga den där oskulden för min del. Jag hade väldigt seg mödomshinna.

Det var först efter ca tio gånger som det började bli riktigt bra, och då hade jag ändå börjat med en erfaren man och ingen nybörjare. Han fick bokstavligen ta sats mot sänggaveln för att komma in.

Så gråt inte över att du slipper blodiga lakan och en tjej som säger "aaaaj, vad sysslar du med??!", ni har båda massor av saker att lära er och upptäcka tillsammans.

• noelle

Skulle det vara ngt bra och extra göttigt med en oskuld???
    Det är bara jobbigt att ligga första gången. Man är osäker och nervös och man spänner sig och njuter inte ett skit (oftast iaf) och vill bara få det överstökat.
    Sen blir det bara bättre med tiden.:)

• Frontline

Visst kan det vara kul att som kille ha fått tagit oskulden på en tjej men det är snarare ingen skönt sex, tjejen spänner sig och är rädd och många gånger så resulterar det säkert i att det inte blir ett helt lyckat samlag.

Så glöm tanken på att du inte fick nollan med din tjej du missar inget i sexväg iaf...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Kooby

DET är skönt med sex men med att ha sex med en oskuld tjej är bättre känslan är som att onanera fast typ bättre och långsamt

• Anonym (Angel)

Skulle du kille dejta en tjej som är oskuld, som knappt vet hur man kysser, och tycker att de flesta män är svin?

• Anonym (Kille 2)
    Anonym (Angel) skrev 2020-03-10 13:03:34 följande:

Skulle du kille dejta en tjej som är oskuld, som knappt vet hur man kysser, och tycker att de flesta män är svin?

Oskuld, inget problem. Kyssar, det lär hon sig snabbt. Attityden till män får hon ändra direkt.
  • Anonym (G)
    Anonym (Angel) skrev 2020-03-10 13:03:34 följande:

Kyssa kan hon lära sig. Att hon är oskuld är inget problem men varför skulle hon vilja dejta mig om hon trodde jag var ett svin?
  • Anonym (Lilla my)

Jag hade sex med en 25-årig oskuld en gång. Sämsta sex jag haft i hela mitt liv. Han kunde ingenting.

Aldrig mer en oskuld.

• Anonym (G)
    Anonym (Lilla my) skrev 2020-03-10 13:14:21 följande:

Jag hade sex med en 25-årig oskuld en gång. Sämsta sex jag haft i hela mitt liv. Han kunde ingenting.

Aldrig mer en oskuld.

Hade du förväntat dig att sexet med en oskuld skulle vara bra? Viss inlärning behöver väl de flesta.
Svar på tråden Hur är det att ha sex med en oskuld?