• Anonym (hur gör ni?)

Min man har köpt en analplugg till mig - men jag tvekar...; tips någon?

Har fått en analplugg i present av min man, men jag tvekar. Har ni erfarenhet av en sådan? Tycker det känns lite konstigt bara själva tanken på att ha den inne vid samlag... Har en we-vibe (alltså en dildo som stimulerar både g-punkten och klitoris) som jag tycker fungerar bra och den ger härliga orgasmer när vi har sex. Den går att använda samtidigt som vi har samlag. Men en analplugg känns som ett steg längre. Vad tycker ni om analplugg? Är det värt kladdet? Gör det ont? Blir man öm efteråt? Använder ni glidmedel?
    Hjälp! :)
    /A

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-12 22:47
    Tack för alla svar. :) /A

• Svar på tråden Min man har köpt en analplugg till mig - men jag tvekar...; tips någon?
  • Anonym (2)

det är sådär, man måste ju givet vis va på humör DEN dagen
    men är man på humör så är den helt ok! lite glidmedel, ja.

• Anonym

Tycker det är extremt många anonyma idag som nämner We-Vibe och vad den gör osv.. Är det någon smygreklam eller..

• Anonym (hur gör ni?)
    Anonym (2) skrev 2010-10-24 00:42:53 följande:
    det är sådär, man måste ju givet vis va på humör DEN dagen
    men är man på humör så är den helt ok! lite glidmedel, ja.
    Vad är fördelen med en analplugg då? Bättre orgasm? Snabbare...?
  • Anonym (2)
    Anonym (hur gör ni?) skrev 2010-10-24 00:48:39 följande:
    Vad är fördelen med en analplugg då? Bättre orgasm? Snabbare...?
    nej och nej.
    Men det kan vara kul att variera sig ibland, ha något annat att lägga till..
  • Anonym (hur gör ni?)
    Anonym skrev 2010-10-24 00:44:05 följande:

Tycker det är extremt många anonyma idag som nämner We-Vibe och vad den gör osv.. Är det någon smygreklam eller..

Inte mitt inlägg i alla fall.... :) Jag nämnde det mest eftersom jag tycker det känns helt ok med leksak i vagina. Däremot i analen känns lite avigt... (för mig än så länge).
  • Anonym (hur gör ni?)
    Anonym (2) skrev 2010-10-24 00:49:29 följande:
    nej och nej.
    Men det kan vara kul att variera sig ibland, ha något annat att lägga till..
    på vilket sätt blir det varierande? har ju inte testat själv och tvekar lite. men om det ger något kanske jag testar.
  • Anonym (Mini)
    Anonym (hur gör ni?) skrev 2010-10-24 00:50:27 följande:
    på vilket sätt blir det varierande? har ju inte testat själv och tvekar lite. men om det ger något kanske jag testar.
    Jag älskar det. Skulle nog inte säga att det blir "så mycket kladd" som du säger heller?? Sätter en klutt silikonglid på pluggen och en liten klutt i gumpen och så in med den.

Nu vet jag ju inte vilken modell du har fått om det är en "vanlig" eller en med vibrator?
    Jag har min inne när vi har sex och drar igång vibrationerna när jag är nära att komma. Det ger galet sköna orgasmer.
  • Anonym (Underbart)

Jag tycker att det är underbart skönt!
    När vi har förspel brukar vi smekas och så och något som är galet skönt är när jag ligger på mage och mannen ligger på rygg bredvid och jag har ena benet öve hans ben.
    Han smeker både fittan och anus och kör in analpluggen på mig och försiktigt använder han den en stund...gärna samtidigt smeka klitoris.Mmmmm säger jag...jag hinner ofta komma redan i detta läge men sen är det så skönt att få hans kuk i analen försiktigt och smekt klitta.
    Nu vet jag vad som ska göras ikväll för nu blev jag sugen.

Jag tycker inte att det är kladdigare än annars och jag har aldrig ont efteråt...det gäller ju att vara försiktig.
    Prova!!!

• Mia386

Tror inte någon har skrivit detta, men tänk på att stoppet ska vara större än pluggen, så den inte glider in i tarmen! 
    Sedan när du är på humör att använda, så är det mycket glidmedel som gäller och vara avslappnad så det inte gör ont.  

• Anonym (hur gör ni?)
    Mia386 skrev 2010-10-24 14:29:11 följande:
    Tror inte någon har skrivit detta, men tänk på att stoppet ska vara större än pluggen, så den inte glider in i tarmen! 
    Sedan när du är på humör att använda, så är det mycket glidmedel som gäller och vara avslappnad så det inte gör ont.  
    Tack för alla tips. Jag kanske testar lite längre fram, när jag vant mig vid tanken. Låter ju helt klart intressant att prova.
Svar på tråden Min man har köpt en analplugg till mig - men jag tvekar...; tips någon?