• jannice

Tips på babysitter önskas

Hejsan!
    Har tänkt att någon gång i sommar, när jag är ledig, köpa mig en babysitter till bebben kommer....

Vilka märken finns det och vilka är att rekommenera och vad kostar de olika??

Tacksam för tips och lite råd!

// Jannice v.28,

• Svar på tråden Tips på babysitter önskas
  • Gibbe

jag väntar mitt första barn, och vi har lånat en babysitter så jag har inte vart ute på stan nå o kollat, men den vi har lånat ska HANDTVÄTTAS. Fy f-n för det, det var inte roligt då tyget är rätt "stort" och inte känns det som det blir rent heller, så kolla på det när du ska köpa!

• fofffoffzoom

Det finns ett test på råd och rön tror jag, lösenordet är bada.

• Ginko

Jag rekommenderar Baby Björns babysitter (minns inte vad den heter). Vi har den på jobbet och den är verkligen bra! Den fick dessutom mycket bra betyg i Vi föräldrars test, kolla deras hemsida. Lösenord är barn tror jag.

• guilla

Babybjörn 1-2-3 är jättebra, den fick besta betyget på Vi Föräldrar test. Den har lekbåge, kan tvättas i maskin och kostar ca700.-

• Kattmamma

Hej!

Vet inte vilken är bäst men köpte från Jysk en som var på rea. 250,- kr gav vi för den. Tyget kan maskin tvättas, gung inställning samt en massa andra justerings möjligheter.

Ett fynd tyckte vi?!

• Josefin

Vi köpte också Babybjörn 1-2-3 till våran dottern.Hon älskar den!Tyget kan också tvättas,kostar 700kr,kan änvändas jätte länge och plus att den fick bästa betyg i Vi Föräldrar testet.

• Josefin

Vi köpte också Babybjörn 1-2-3 till våran dottern.Hon älskar den!Tyget kan också tvättas,kostar 700kr,kan änvändas jätte länge och plus att den fick bästa betyg i Vi Föräldrar testet.

• nilam

Vi köpte babyproffsen babysitter till vår första och den var toppen. Man kan vinkla den i olika lägen och låsa gungfunktionen mm. Väl värt sitt pris!

Kram

Svar på tråden Tips på babysitter önskas