• Anonym

Brukar killar ljuga om att de haft sex med en tjej??

När jag var yngre så påstod en kille att han hade haft sex med mig på en toalett. Detta hade absolut inte hänt då jag var oskuld då, men alla trodde honom eftersom vi dejtat.

När jag var 20 så påstod en av min killes "vänner" att jag haft sex med honom när jag och killen hade haft uppehåll. Detta var för att han var hämndlysten på min kille, men det ställde till med mycket problem.

Den senaste gången var en kille på 28år, som var en riktig player.  Vi dejtade intensivt en månad, men hade aldrig sex då jag inte litade på honom. Vi slutade träffas. Får sen höra att han säger att vi haft sex. Varför ljuga om sånt egenltigen??

Min kille tror på alla dessa historier då han menar att killar inte brukar ljuga om sånt, men att tjejer brukar göra det. Vad tror ni? Har jag haft en enorm otur, eller är det "vanligt" att players ljuger när de inte lyckats med sitt mål?

• Svar på tråden Brukar killar ljuga om att de haft sex med en tjej??
  • Habbi

Jag har varit med om det också två gånger. Tycker de är så jävla töntigt bara.. :P Av killarna alltså.

• puss

händer mig hela tiden. skit i det bara.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Anonym (jag vet.)

Killar ljuger ofta om att dom har haft sex, många har aldrig haft sex, men alla har knullat.
    Men att man ljuger om att man knullat en specifik tjej, tror jag inte är så vanligt.

Men det är väldigt många killar som inte får ligga, men det är det inget som det pratas högt om, för alla knullade ju i 7.an.

• Anonym

Killar som ljuger om dig ljuger även om andra tjejer. Med andra ord de är så oroliga att folk i deras närhet ska förstå att ingen tjej någonsin skulle få för sig att ens ta på dem. Därför ljuger de.

Två killar har ljugit om att ha sex med mig fast de inte har det.
    Det är vanligt tyvärr, men killarna som gör detta har otroligt dåligt självförtroende, så skit i de bara.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-10-24 15:11:51 följande:
    Killar som ljuger om dig ljuger även om andra tjejer. Med andra ord de är så oroliga att folk i deras närhet ska förstå att ingen tjej någonsin skulle få för sig att ens ta på dem. Därför ljuger de.

Två killar har ljugit om att ha sex med mig fast de inte har det.
    Det är vanligt tyvärr, men killarna som gör detta har otroligt dåligt självförtroende, så skit i de bara.
    Fast dessa killar kan ju få tjejer, den senaste var värsta playern. En populär och väldigt snygg kille. Jag tror just att han ljög för att han måste leva upp till ryktet om att han får alla i säng, och det blir "pinsamt" om det finns en tjej som han försökt länge med men inte lyckas. Eller?

Trodde det var fel på mig som varit med om det så många gånger, men då var det inget ovanligt fenomen då.
Svar på tråden Brukar killar ljuga om att de haft sex med en tjej??