• Orion87

gullunge Skötbädd IKEA

är den bra? tänkte den kostar ju inte så mycket..finns ju skötbäddar för 2-300 kr men det känns kanske lite väl dyrt.

• Svar på tråden gullunge Skötbädd IKEA
  • mupparsmupp

jag tycker att den är bra :) sonen är 5,5 månader och har inte någor att klaga på om den :)

Bebis 9 maj 2010
  • Orion87
    mupparsmupp skrev 2010-10-24 19:57:30 följande:
    jag tycker att den är bra :) sonen är 5,5 månader och har inte någor att klaga på om den :)
    det låter ju bra :) den "glider" inte omkring på själv skötbordet då?
  • hemligmamma

Super, hygienisk, bara att skölja av. Tycker du att den glider tar du bara en skumgummibit och lägger under ( tex en tvättlapp i skumgummi). Jag har lagt kökshandukar av äldre sorten på, för att den inte ska vara så kall och du slipper att luddiga handdukar fastnar i rumpan eller blir mer kladdiga än nödvändigt.

Köp den!

• Orion87
    hemligmamma skrev 2010-10-25 14:41:35 följande:
    Super, hygienisk, bara att skölja av. Tycker du att den glider tar du bara en skumgummibit och lägger under ( tex en tvättlapp i skumgummi). Jag har lagt kökshandukar av äldre sorten på, för att den inte ska vara så kall och du slipper att luddiga handdukar fastnar i rumpan eller blir mer kladdiga än nödvändigt.

Köp den!
    det lutar nog åt det :) jag känner liksom att det är ganska onödigt att köpa en skötbädd på babyproffsen för 300 kr bara för att den är mönstrad.
  • mupparsmupp

jag tycker inte den glider så mycket, men vi har sniglar skötbordet från ikea med och då håller kanterna den på plats :)

Bebis 9 maj 2010
  • Orion87
    mupparsmupp skrev 2010-10-25 15:43:42 följande:
    jag tycker inte den glider så mycket, men vi har sniglar skötbordet från ikea med och då håller kanterna den på plats :)
    okej, ja den är väl anpassad för just sniglar skötboret :) fårse vilket skötbord vi väljer att köpa. Lutar nog åt sniglar ändå, för vi har typ ingen plats i badrummet.
  • Maroschka
    hemligmamma skrev 2010-10-25 14:41:35 följande:

Köp den!
    Annars finns ju dessa som hör till:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90140548

Bara att ta loss och tvätta och ta den andra under tiden
    ~Jakob 060415~ ~Olivia 080618~ ~Bebis 110106~
Svar på tråden gullunge Skötbädd IKEA