längtan8402 skrev 2010-11-24 08:54:19 följande:
haha ! jag tycker inte du ska leta efter en polis. är det titeln som är viktigast? låter märkligt. det finns ju många män som är speciella som är just poliser. Många är knepiga människor. vet tre olika män, som är poliser (ingen känner varandra) i olika städer... som jag känt genom åren. Alla de tre är bessedrwisser, avtändande självsäkra, egotrippade, tror de är bäwst,vet bäst osv.... inte alls sexigt... usch... man är rätt speciell om man vill bli polis. inte i alla fall men de flesta vad jag märkt.
många av dem gillar makt oxå. många missbrukar den. även hemma. det är ett personlighetsdrag. nu kommer jag väll få en jävla massa påhopp för det jag skrivit " dra inte alla över en kam bla bla bla blaaaaaaa"
jag vet det, drar itne ALLA ÖVER EN KAM heller. Men tyyyp !
OCH en sak glömde jag skriva , att jag faktiskt varit tillsammans med en kille för några år sedan, som skulle börja läsa till polis, det var han största dröm att bli, och han hade även han, alla de jobbiga egenskaper jag beskrev. plus att han hade ett extremt kontrollbehov, han ville kontrollera allt i sin omgivning. det fungerade inte. jag bara tycker det är märkligt att så många poliser är så knepiga.
:))))