• Anonym (anonym)

Hur träffar man en polis??

Jag vill ha en polis har jag bestämt mig för. Fråga mig inte varför, blev bara helt övertygad om det för någon dag sedan. Kan någon ge tips på var unga, snygga poliser håller hus på fritiden i skåne?

Kanske blev flummigt men alla tips är välkomna!

• Svar på tråden Hur träffar man en polis??
  • Glädje58

Slå sönder en stor glasruta på NK och invänta polisen. Många av dem använder handfängsel, dock inte rosa.

• jonna08

Reka i Rosengård...

Ingen är så blind som genomsnittsmedlemmen på Familjeliv
  • Fru Draken

Hahaha. Tja bli utsatt för något mindre brott? begå ett mindre brott?
    Låter onödigt och dumt båda två...
    Internetdejting och headhunta poliskillar?
    Gå på polisens infoträffar angående utbildning.

Lycka till!

• Anova

Min mor gick på krogen och fann min far.. Han är polis, och då det begav sig var han ung och snygg (21 år ung).

• versus

På gymmen hänger de flitiga
    Men ärligt talat vad ska du med en polis till??? Vi har dåligt betalt och jobbar obekvämatider-mycket helg samt en massa övertid

• versus

De har dåligt betalt ska det stå

• Anonym (Polisfrun)

Jag gick på krogen och fram kom en polis, dock inte i tjänst just då
    Började med några glas vin där och nu sitter vi här med sonen sovandes i sitt rum. Mitt svar är alltså: man går på krogen!

• Anonym

Kan man söka på polis på Mötesplatsen, eller Match eller så. Tänkte om de har fritext. Här i Norrköping har vi 112an på Harrys ibland då en massa 112-personal kommer. Kanke ni har i Skåne med.

• Anonym (anonym)

Haha tack alla härliga själar för era svar :) Krogen jaa kanske det har dock inte stött på någon ännu!

• Familjen Valjus

vill du bara ha en polis oavsett kön, figur osv e du bara ute efter titeln
    lustigt

• Noxen

Finns en eller tre i polishusen runt om i skåne, annars är 112 ett tips. Om du rånar en bank brukar det komma massa poliser snabbt  

• Anonym (har en)

Min kille är polis, dessutom ung, snygg och väääldigt trevlig, smart också för den delen - jäklar vilket kap man gjort ;) Men han får du inte! Dock känner han många poliser så skulle nog kunna passa ihop min kompisar med hans rätt lätt haha. 

• Anonym

Utbilda dig till polis, då får du garanterat träffa poliser och vem vet...där kanske du hittar den rätte!

• längtan8402

haha ! jag tycker inte du ska leta efter en polis. är det titeln som är viktigast? låter märkligt. det finns ju många män som är speciella som är just poliser. Många är knepiga människor. vet tre olika män, som är poliser (ingen känner varandra) i olika städer... som jag känt genom åren. Alla de tre är bessedrwisser, avtändande självsäkra, egotrippade, tror de är bäwst,vet bäst osv.... inte alls sexigt... usch... man är rätt speciell om man vill bli polis. inte i alla fall men de flesta vad jag märkt.

många av dem gillar makt oxå. många missbrukar den. även hemma. det är ett personlighetsdrag. nu kommer jag väll få en jävla massa påhopp för det jag skrivit " dra inte alla över en kam bla bla bla blaaaaaaa"

jag vet det, drar itne ALLA ÖVER EN KAM heller. Men tyyyp !

• längtan8402
    längtan8402 skrev 2010-11-24 08:54:19 följande:

haha ! jag tycker inte du ska leta efter en polis. är det titeln som är viktigast? låter märkligt. det finns ju många män som är speciella som är just poliser. Många är knepiga människor. vet tre olika män, som är poliser (ingen känner varandra) i olika städer... som jag känt genom åren. Alla de tre är bessedrwisser, avtändande självsäkra, egotrippade, tror de är bäwst,vet bäst osv.... inte alls sexigt... usch... man är rätt speciell om man vill bli polis. inte i alla fall men de flesta vad jag märkt.

många av dem gillar makt oxå. många missbrukar den. även hemma. det är ett personlighetsdrag. nu kommer jag väll få en jävla massa påhopp för det jag skrivit " dra inte alla över en kam bla bla bla blaaaaaaa"

jag vet det, drar itne ALLA ÖVER EN KAM heller. Men tyyyp !

OCH en sak glömde jag skriva , att jag faktiskt varit tillsammans med en kille för några år sedan, som skulle börja läsa till polis, det var han största dröm att bli, och han hade även han, alla de jobbiga egenskaper jag beskrev. plus att han hade ett extremt kontrollbehov, han ville kontrollera allt i sin omgivning. det fungerade inte. jag bara tycker det är märkligt att så många poliser är så knepiga.

:))))
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-24 23:07:46 följande:
    Kan man söka på polis på Mötesplatsen, eller Match eller så. Tänkte om de har fritext. Här i Norrköping har vi 112an på Harrys ibland då en massa 112-personal kommer. Kanke ni har i Skåne med.
    Jepp, det finns på Harrys i Hbg också.
  • Anonym (Tessa)

Här kryllar det av dem. Mina två närmaste grannar är poliser och det finns ytterligare en på kvarteret.

Min sambo har en barndomsvän som är polis.

Jag gjorde en praktik hos polisen när jag gick en utbildning så det kanske kan vara ett tips?!

Eller mitt bästa tips:
    www.familjeliv.se/Forum-5-70/m50108723.html

Hitta en som håller på att utbilda sig Tungan ute

Svar på tråden Hur träffar man en polis??