• minime92

Spydde blod när jag blev "för" full!!

snälla, läs igenom detta, du kanske har det svaret jag söker.

Det är såhär, för några år sedan så har jag haft ordentliga problem med min psysiska hälsa..Var då i 14-15 års åldern när jag skaffade mitt första distans förhållande, allt gick bra tills vi skulle separera(alltstå han åka hem och jag stanna, eller tvärtom..).

Så varje gång sluta det med att på engång jag blev orolig/osäker/ledsen mm börja jag spy i timtal..Vissa gånger kunde jag bryta ihop totalt i bilen och kunde inte stå upp. En gång börja jag spy i trappen bara sådär och börja tok grina, och tyvärr sluta det inte där...Kunde inte gå till skolan heller :( Omedvetet vaknade jag upp 1 timme innan skolan starta och spydde till jag "visste att det var över"..var inte mobbad eller så om ni tror det, hade många vänner och allt gick bra i skolan.

Gick till psykolog och dem konstaterade att jag var "frisk" och mådde bra, så min mamma tog förtvivlat kontakt med läkaren flertal gånger, fick göra massa tester samt gastroskopi och den genom "analen", ingenting på proverna visade..allt var bra!

Tyvärr funkade inte detta så vi bestämde oss för att flytta vidare och börja ett nytt liv, alla mina besvär försvann för det mesta och var nu helt fri..Ibland måste jag gå på stress tabletter och kan inte göra mycket i min vardag där jag vet att jag sätts på prov Gråter

Har hållt mig från alkohol så gott som det går, men i Fredags råkade det bli för mycket och när jag kom hem börja jag spy blod...inte haft några besvär innan, förutom förra vintern då jag fick äta massa anti stress tabletter 2 ggr dagligen i 3 veckor..

Ingen som haft liknande? Börja spy när dem blir stressad eller spytt blod när det "blivit för mycket"? Är väldigt långt hemifrån så att gå till sjukhus har jag ingen lust med då dem snackar finska, och det kan jag inte :(

Väldigt jobbigt detta eftersom jag nu anar att jag är gravid..trots preventiv medel :( Min mens är 2 veckor försenad, men tog test för nån vecka sen, visa dock negativt.........men kan ha vart för tidigt, tror att det skulle vart i 3-4 v..är väldigt orolig, kan man ha "magsår" elle vad det nu är och spy blod trots att man är gravid?

Annars är jag som vilken människaa som helst, glad och sprallig. Men just nu mår inte min mage bra, illamående också..

någon, hallå? ingen som vart med om detta?
  • Svar på tråden Spydde blod när jag blev "för" full!!
  • JanaLiiN

Gå till din läkare på en gång och få detta undersökt. Det blir inte bättre av att folk sitter här och gissar vad det skulle kunna vara för fel. Du har bara en kropp, ta hand om den så gott du kan.

Svar på tråden Spydde blod när jag blev "för" full!!