• Anonym (undrar)

magkänsla otrohet

hej jag undrar om ni tror att man kan känna på sig att ens partner pratar/ chattar/ umgås med nån annan. jag får den känslan återkommande sista tiden. men får bara nej då jag frågar honom...jag känner mig ofta arg på honom utan anledning, kanske pga jag känner att det är nåt?? 

• Svar på tråden magkänsla otrohet
  • Anonym

när jag haft den känslan du har så har den oftas varit rätt.. Har dock fått ställa han mot väggen och tvingat fram sanningen.

• Anonym (d)

undrar jag med.. puffar.
    vad gör att du känner så? och det är ju klart han svarar nej, vad ska han säga.

• Anonym

jag hade en magkänsla för 5 månader sedan, var gravid i vecka 20 och först tänkte jag att det var hormoner som spökade. men det kom tillbaka, gång på gång och jag blev bara surare och ledsnare fast han sa nej. efter ett par dagar kom det, han hade haft ett ONS. 

Så lita på sin magkänsla? JA!  

• Anonym (d)

men jag har med den känslan ibland. typ, mobilen på ljudlös, cc-cleaner på datorn som raderar all historik varje dag. att han är iväg en vecka i streck i arbete gör ju inte saken bättre. jag var inte svartsjuk innan, men av någon anledning har jag blivit det.. han får lätt tjejer efter sig och det är jobbigt..

• Anonym (undrar)

ok, du som var gravid... kunde ni forts efter det?? jag lider med dig verkligen-
    anonym (d) jo, det som gör att jag misstänker det är att jag känner mig ofta arg o sur på honom utan anledning o jag har funderat om det kan va mitt undermedvetna som talar till mig att det är nåt? allt var så bra förut. sen får jag också helt plötsligt ibland på morgonen eller dagen upp en tanke från mitt inre om det utan att jag tänkt på det ... det bara kommer. och jag blir så ledsen varje  gång jag får den känslan, börjar bli deprimerad... kram 

• Anonym (d)

men arg och sur kan ju vem som bli. om du tänker efter så finns det säkert en anledning till att du blir det. kanske håller han på och fipplar med mobilen, eller är ute och festar eller sitter vid datorn hela tiden? bor ni ihop?

• Anonym (undrar)

nej jag tyckr inte jag haft nån riktig anledning att bli arg det har bara kommit, så var det inte förr. han är inte ute o festar men han håller på mycket med mobilen.... anonym (d)  hur känns det för dig, ved är det som gör att du känner så med din kille?

• Anonym (undrar)

jag trodde honomdå han sa nej, han blev dessutom ledsen, ville ju så gärna tro att det inte var nåt då jag är ju kär i honom. men nu känner jag att jag snart inte orkar mer....

• Anonym (d)

han fipplar med mobilen. sitter uppe när jag gått och lagt mig (gå du och lägg dig så kommer jag om en stund), han är iväg och jobbar typ jämt. har cc-cleaner på datorn, sur.. dessutom har han en massa vänner som är otrogna till höger och vänster, och jag blir helstressad av att han umgås med sånt folk.. men om jag har antytt något, vilket jag inte gör i onödan så säger han att jag anklagar och är paranoid.. så jag ligger lågt.. men har du inget alls att gå på? tror du verkligen att han skulle säga sanningen om du frågade?

• Anonym (undrar)

ok jobbigt, o de han han umgås med sådant folk måste va jobbigt det är viktigt med vilket umgänge partnern har tycker jag. hur gammal e du , jag e 32.  nej jag har inget alls att gå på egentligen, dock sitter han ofta uppe då jag lagt mig med. det är bara magkänslan o det jag tycker kommer upp inom mig då o då att det skulle va nåt, jag kan bara inte komma från det. i och för sig sen så tycker jag han verkar mer spänd, stressad på sistone o han pratar till  mig lite annorlunda som lite styrande på nåt sätt. suck 

Svar på tråden magkänsla otrohet