• Anonym (?)

Funkar analsex BÄTTRE än vaginalsex om penisen är stor?

Stora eller bättre sagt långa penisar har ju lätt att komma åt livmodertappen vilket inte är vidare skönt. Så jag undrar... det kanske är en dum fråga... men borde analsex då inte fungera bättre? Det finns ju liksom inget där att stöta emot?

• Svar på tråden Funkar analsex BÄTTRE än vaginalsex om penisen är stor?
  • Anonym (Hm)

Det var ju det där med att ta sig in då... Jag har bara testat en gång, och då var det med en kille som hade den minsta snopp jag sett. Lik förbannat gjorde det så ont att jag aldrig skulle få för mig att testa något liknande igen.

• Anonym
    Anonym (?) skrev 2010-10-25 13:20:48 följande:
    Stora eller bättre sagt långa penisar har ju lätt att komma åt livmodertappen vilket inte är vidare skönt. Så jag undrar... det kanske är en dum fråga... men borde analsex då inte fungera bättre? Det finns ju liksom inget där att stöta emot?
     Korkat!!!  ne inget att stöta emot men ondare gör det väl om den är större!
  • Anonym

Med en större så tar det längre tid att "vänja" analen, men väl där så tyckte jag att det funkade bättre. Men använd mycket glidmedel.

• Anonym

Som sagt, om du tycker om analsex och ni vet vad ni gör kanske en längre penis känns bättre analt än vaginalt. Om problemet är att den är för tjock kanske det är svårare, men väl värt att prova. Av egen erfarenhet känns det ju som att när man väl är uttöjd så brukar det mesta gå bra. Men man ska ju ta sig dit med!

Finns bara ett sätt att få veta

• Anonym (?)
    Anonym skrev 2010-10-25 18:39:41 följande:
     Korkat!!!  ne inget att stöta emot men ondare gör det väl om den är större!
    Ondare gör det väl bara om den är tjock. En smal, men lång penis kan ju inte göra ondare än en smal och kort.
  • Anonym

Det är väl upp till parterna, tycker själv att analsex är korkat och kan ge men för livet. Men så länge båda tycker dett är okej så är det väl upp till dem. Löjlig frågeställning, det är ju olika från person till person.

• Anonym

Ändtarmen övergår i tjocktarmen i en böj. Långt in så kan det faktiskr vara riktigt obehagligt så jag vill hite ha för djupa stötar analt heller.

• Anonym
    Anonym (?) skrev 2010-10-25 13:20:48 följande:
    Absolut.
    I tarmen finns ju ingen hinder,och jag tror tarmen är 200 meter.
  • pluvdo

Jag har själv inte testat analsex, men jag såg en dokumentär om män med "stora" penisar och en av dem sade att han hade gått över till att ha sex med män just eftersom det fungerade bättre med hans kön. När han försökte med tjejer (vaginalt) så klagade de bara på att det gjorde för ont så han hade numera bara sex med gaymän.

Vilket man får anta innebär att analsex fungerar bättre än vaginalt med ett stort könsorgan om nu analen är van vid att ta emot könsorgan över huvud taget.

• Dominant

En lång penis bottnar snabbt i en vagina medan analen kan ta i princip vilken längd som helst.

• redneck girl
    Anonym skrev 2010-10-27 10:25:41 följande:
    Ändtarmen övergår i tjocktarmen i en böj. Långt in så kan det faktiskr vara riktigt obehagligt så jag vill hite ha för djupa stötar analt heller.
    precis .
  • Anonym (Ninni)
    Anonym skrev 2011-01-23 21:35:06 följande:
    Absolut.
    I tarmen finns ju ingen hinder,och jag tror tarmen är 200 meter.
    Riktigt så lång e inte tarmen. Dessutom svänger den ju en bit in i ändtarmen. Men tror de går o komma längre in i analen än i slidan innan de blir trubbel. Så kan ligga nåt i vad TS skriver.
  • Anonym (svea)

Japp. Min kille har en redig doning och han kommer aldrig hela vägen in vaginalt. Störigt för oss båda. Analt går det mkt bättre. Klart det tar en liten stund att värma upp med et är bara trevligt. Skönt sen när jag kan ta emot hela honom.

• Singapore Sling

Mina bajskorvar är ofta tjockare än någon snopp som jag har sett. Vill fortfarande inte ha analsex, dock.

Svar på tråden Funkar analsex BÄTTRE än vaginalsex om penisen är stor?