• Pärlan

Ofrivillig utlösning

Nu har det faktiskt gått för långt, har levt så länge utan sex nu att jag har börjat få ofrivilliga utlösningar, fasen man är tillbaks på högstadienivå... det kan ju inte vara vanligt? någon som känner igen sig? kan man som kvinna få ofrivillig orgasm?

• Svar på tråden Ofrivillig utlösning
  • Anonym

Varför har du levt så långe utan sex? Av någon specell anledning? Det produceras ju spermier och sädesvätska som måste komma ut nångång.. det är inte ovanligt att det kommer ofrivilligt under sömnen.

• Pärlan
    Anonym skrev 2010-10-25 16:06:49 följande:
    Varför har du levt så långe utan sex? Av någon specell anledning? Det produceras ju spermier och sädesvätska som måste komma ut nångång.. det är inte ovanligt att det kommer ofrivilligt under sömnen.
    Min fru vill helt enkelt inte ha sex, jag har inte vågat ta steget att träffa någon annan och att runka ger mig inget...
  • Anonym

Jag tror inte att träffa någon annan skulle lösa problemet om du inte hade tänkt att lämna din fru på riktigt? Det skulle nog bara ge dig dåligt samvete efteråt. Försök ta reda på varför hon inte vill ha sex istället!

• Pärlan
    Anonym skrev 2010-10-25 16:25:12 följande:
    Jag tror inte att träffa någon annan skulle lösa problemet om du inte hade tänkt att lämna din fru på riktigt? Det skulle nog bara ge dig dåligt samvete efteråt. Försök ta reda på varför hon inte vill ha sex istället!
    det här kan vi ta i en annan tråd... är just nu mest nyfiken på om det händer andra, även kvinnor?
  • Anonym

Det finns ju en sjukdom som ger ofrivilliga orgasmer hos både män och kvinnor. Men jag vet inte hur vanligt det är att en kvinna får ofrivillig orgasm när hon inte haft sex på länge..? Män kan ju ha det, ganska vanligt har jag hört!

Svar på tråden Ofrivillig utlösning