• elsi

4 Dagar innan BIM???

Jag gjorde ett grav test imorsse alltså fyra dagar innan bim som visade minus. Nu har jag tappat hoppet jag har sedan förra veckan kännt mig konstig ont i magen konstig smak i munnen feber och smått illamående, ont i brösten mina bröst har blivit mörkare också. Men idag har jag efter testet tappat hoppet och känner mig inte alls gravid kanske lite ont i magen.

Är det kööörrrt för mig redan nuuu snälla ksn någon svara.

• Svar på tråden 4 Dagar innan BIM???
  • Brooklyn

Absolut inte. finns ju dom som inte plussar först efter bim.
    Jag har själv bim på lördag! Har i dag testat fett minus. Men jag känner inte symtoner heller..
    Vi kan väl följas åt?
    Håller tummarna!

• elsi

Jaa, vad roligt att vi har Bim så tätt inpå jag hoppas det blir ett pluss för oss både. När hade du tänkt testa?

• Brooklyn
    elsi skrev 2010-10-25 17:55:32 följande:
    Jaa, vad roligt att vi har Bim så tätt inpå jag hoppas det blir ett pluss för oss både. När hade du tänkt testa?
    Ja testet idag blev ju fett neg så jag väntar till onsdag..om jag kan hålla mig =)
    Du då?
  • elsi

Jag ska nog försöka vänta tills BIM alltså fredag, efter dagens minus mådde jag så dåligt. Vi har försökt nu i sex månader men inte lyckats jag vill såå gärna. Hur länge har ni försökt är det ert första barn? Vi har inga barn så detta är om förhoppningsvis vårat efterlängtade första barn

• Brooklyn
    elsi skrev 2010-10-25 18:53:53 följande:
    Jag ska nog försöka vänta tills BIM alltså fredag, efter dagens minus mådde jag så dåligt. Vi har försökt nu i sex månader men inte lyckats jag vill såå gärna. Hur länge har ni försökt är det ert första barn? Vi har inga barn så detta är om förhoppningsvis vårat efterlängtade första barn
    Jag borde nog vänta också.. men det är ju så svårt när jag har en massa test ligga hemma...
    Det är vårat andra barn, har en dotter på 2 år så jag tycker verkligen det är dags för ett syskon.
    Det är vårat tredje försök nu.. men jag känner fortfarande ingenting...
    Känner du nått?
  • elsi

Jag har också en massa test hemma men dem är köpta i Turkiet, där är testerna så billiga men jag vet inte hur bra dem är. Vet du vilka test som är bäst att testa med innan bim? Jag har inte häller några symptomer förutom ont i brösten men det har jag alltid innan mens ooo det är så jobbigt att vänta jag vill ju såå gärna

• Brooklyn
    elsi skrev 2010-10-26 13:49:18 följande:
    Jag har också en massa test hemma men dem är köpta i Turkiet, där är testerna så billiga men jag vet inte hur bra dem är. Vet du vilka test som är bäst att testa med innan bim? Jag har inte häller några symptomer förutom ont i brösten men det har jag alltid innan mens ooo det är så jobbigt att vänta jag vill ju såå gärna
    Jag har också billiga tester, dock inte ifrån turkiet =)
    Jag  önskar så att jag fick ont i brösten för det brukar jag aldrig ha så då vet jag ju att det är ett tecken i alla fall..
    Har lite flytningar.. men det är allt... annars är det bara inbilldningar..
    Dagarna går så seeeg.. försöker planera massor denna vecka så den går fort..
    Kommer nog testa igen imorgonbitti på bim -4.. kan inte hålla mig..
  • elsi

Jag ska beställa hem rfsu test med dem kan man tydligen få ett resultat innan bim, hur var det under din första graviditet hade du några symptomer då?

• JohannaB

Hej brudar... jag är också BIM-4. Testade med äl-test igår och det blev positivt, men det ska man ju inte lita på. Jag bara fick det som infall... jag har ett vanligt  CB-test (inte digitalt, alltså) liggande hemma som jag tänkte använda i helgen...men det är ju skitsvårt att hålla sig!!

Men du elsi, det är absolut inte kört för dig! BIM-4 är absolut inte alla preggo som testar positivt. Lev på hoppet, i alla fall några dagar till!

• Brooklyn
    elsi skrev 2010-10-26 13:58:40 följande:
    Jag ska beställa hem rfsu test med dem kan man tydligen få ett resultat innan bim, hur var det under din första graviditet hade du några symptomer då?
    alltså det var ju ett tag sen =) Men vad jag minns så hade jag inge direkt symptoner då heller..
    Så jag är väl en sån som inte har så mycket symp. Men jag minns inte vilken dag jag plussade på heller..
    Tror att det var på bim dagen eller kanske max en dag innan...
    Så det är väl bara att hålla ut.. Det enda jag undrar är att jag just nu drömmer en massa varje natt vilket jag aldrig brukar göra.. kan det vara ettt tecken?!
    Syrran är i vecka 7 och hon sa för typ en vecka sen att hon drömmer massa konstiga saker just nu..
    Lite trött är jag med, men vad jag minns från senast som kom det mycket senare..
    Där emot är jag väldigt nere och deppig men brukar vara det vid pms.. så kanske mensen ändå är på väg..
Svar på tråden 4 Dagar innan BIM???