• Anonym (kåt)

Sexträff till helgen

Till helgen blir det en tur uppåt landet för att träffa ett par vänner till oss. Vänner både i och utanför sängkammaren så att säga. Kan verkligen längta ihjäl mig. Var där själv tidigare i år varpå jag fick full uppmärksamhet ifrån både henne och honom. Kan det bli bättre än så?? Mycket tveksamt. Men denna gången åker vi upp båda två. Det jag skulle vilja testa denna gången är partnerbyte i samma rum bland annat, men också en 4-kant eller hur man ska benämna det hela, men jag tror nog att ni förstår vad jag menar. Bara hänge sig åt alla händer och allt annat som är inblandat. Men givetvis kunna ge mig själv till både henne och honom. Se min man njuta av henne och samtidigt njuta av att se mig med honom. Ja ni fattar. Har svårt att hålla händerna i styr dessa dagar. Många heta sms mellan både mig och gubben. Vi längtar båda två. Snart är det fredag.

• Svar på tråden Sexträff till helgen
  • Kalle von stroheim f

Det kommer att bli starka känslor som bryter ut och är alla beredda på att det kan bli problem om ni låter svarstsjukan få plats och spränga er itu.
    Annars kan det som en prövotid vara intressant att utröna hur heta känslorna kan bli utan att kärlek kommer in i era liv på ett fel sätt. Det kan ju vara någon som inte helt ät nöjd med detta men vill göra ett försök för att tillfredsställa parters heta önskemålom 5 och 4 kant.
    Berätta hur utfallet blev för oss läsare.

• Anonym (kåt)

Kalle. Detta är ingen nyhet. Vi har ju träffat varandra nu i 3 års tid och haft inslag av sex. I 5 års tid som enbart vänner. Detta känns jättebra på alla plan. Men den enda skillnaden är att vi inte har varit alla 4 i samma rum innan. Vi har haft otroligt skönt sex med varandras partner men i olika rum. Ska bli spännande och se vad som händer. Jag och min man är helt säkra på var vi står i detta vilket är en av de viktigaste sakerna.
    Kanske men bara kanske blir det ett besök på swingersklubben i den stan, men blir det inte det så är det helt oki också förstås.

• Anonym

Det låter ju hur härligt som helst! Har själv alltid fantiserat om gruppsex på det viset.
    Problemet är bara att jag själv lätt blir svartsjuk, trots att jag vet att min kille älskar mig mer än något annat.

Men om jag bara kommer över den där svartsjukan, eller lär mig hantera den iallafall, så vill jag med prova på!
    Blir ju kåt bara jag tänker på det.

Du måste skriva efter helgen och berätta hur det gick   Är så avundsjuk på dig

Svar på tråden Sexträff till helgen