• Hallon95

Jobba hemifrån, internet

Jag bor utomlands, i Turkiet och nu är säsongen snart över vilket betyder att det inte heller finns något jobb.
    Jag bor här nere och letar nu jobb som jag kan ha via internet, alltså inte telefonförsäljare eller liknande,
    och jag har sökt och googlat på internet mycket men det som kommer upp är mestadels telefonförsäljare eller mlm-företag där man ska sälja en produkt och bygga upp ett nätverk under sig.

Det är 6 månaders jobb jag söker och eftersom jag har tillgång till internet 24/7 och dessutom inga dagar eller tider privat att anpassa mig efter.
    Jag söker något att göra via mail ex. service, svara på frågor för företag, undersökningar etc.
    När man googlar om liknande jobb så kommer länkar hit till familjeliv upp så många av er verkar ha bra tips eller idéer på vad man ska göra, vilket jag behöver nu.

Tacksam för svar!
    [email protected]

• Svar på tråden Jobba hemifrån, internet
  • christalia79

Jag jobbar som översättare från engelska till svenska. Hade inte utbildning när jag började, men fick jobb ändå. Finns massa forum (tex translators cafe) på nätet där uppdragsgivare lägger ut jobb, så får man maila in ett anbud.

• Hallon95
    christalia79 skrev 2010-10-26 16:01:09 följande:
    Jag jobbar som översättare från engelska till svenska. Hade inte utbildning när jag började, men fick jobb ändå. Finns massa forum (tex translators cafe) på nätet där uppdragsgivare lägger ut jobb, så får man maila in ett anbud.
    Tack för ditt snabba svar, låter väldigt intresant.
    Har de några särskilda krav på de som arbetar hos dom?
    Hur ser arbetsdagarna/arbetstimmarna ut och vad ligger lönen på?

Personligen, är detta som ett extrajobb för dig eller livnärar du dig på detta?
  • Hallon95

Puffar detta inlägg lite,

är det ingen där ute som jobbar hemifrån, har erfarenhet av detta och kan dela med sig av lite kunskaper?

Svar på tråden Jobba hemifrån, internet