• nathalie02

Ont vid samlag, stöter emot hela tiden.

När jag och min pojkvän har sex får jag alltid ont, vissa ställningar gör outhärdligt ont. Hur lugnt vi än försöker ta det känns det, det blir ju att han knappt kan röra sig in och ut. Och han har ändå inte överdrivet stor. Hatar det här då jag inte kan njuta av sexet. Finns det något jag kan göra, snälla hjälp?
    / nathalie

• Svar på tråden Ont vid samlag, stöter emot hela tiden.
  • Anonym (Spänd?)

Det låter som att du kanske spänner dig. Är han en ny partner för dig? Har ni provat med förspel och glidmedel? Det kan ju vara att du inte blir fuktig nog.

• Anonym

Kanske kan vara att din livmoder är vänd bakåt vilket är udda men inget farligt. Jag har det så iaf och kan känna att det stöter emot i vissa ställningar.

• Thuleslapper

Vissa ställningar gör jätteont hos mig....
    Mitt ex hade en väldigt liten xxxxx men ändå gjorde det ont.
    Min nuvarande har en superstor och det gör ont med
    Enligt läkaren är allt normalt men ändå
    Vissa gånger så känns det som om jag ska dö.
    Dagen efter svider det osv.
    Har provar glidmedel men det svider

Förspelär bara jobbiga, om vi håller på för lämnge torkar jag ut...

• Anonym (O)
    Anonym skrev 2010-10-26 13:11:06 följande:
    Kanske kan vara att din livmoder är vänd bakåt vilket är udda men inget farligt. Jag har det så iaf och kan känna att det stöter emot i vissa ställningar.
    Oj, nu blir jag orolig! Jag är i samma sits som TS. Varje gång vi har sex så stöter han mot livmodertappen (känns det som i alla fall) Jag trodde att det bara beror på en för lång snorre! Men om man har en bakåtvänd livmoder borde inte detta ha upptäckts vid gyn undersökningar? Min gynekolog har aldrig nämnt något i alla fall.
  • Anonym

samma problem här  han stöter hela tiden mot livmodertappen efteråt svider de jätte mycke aldrig kännt så med någon annan  han har inte jätte stor men större än medel..att de svider har jag tänk kanske beror på att jag inte tål hans sperma på nått sätt låter konstigt men kanske e de så

• Anonym
    Anonym (O) skrev 2010-10-27 10:49:48 följande:
    Oj, nu blir jag orolig! Jag är i samma sits som TS. Varje gång vi har sex så stöter han mot livmodertappen (känns det som i alla fall) Jag trodde att det bara beror på en för lång snorre! Men om man har en bakåtvänd livmoder borde inte detta ha upptäckts vid gyn undersökningar? Min gynekolog har aldrig nämnt något i alla fall.
    När jag kände att det gjorde ont och så...så nämnde jag det hos gynekologen och då sa hon det. Vet inte om hon hade nämnt det annars :S Kanske borde nämna det iaf...så får man kanske nån klarhet i det ;)
  • Anonym

Vissa som får ont vid och efter samlag har endometrios. Ni borde kolla upp så att inget är galet! Sex ska inte göra ont.

Svar på tråden Ont vid samlag, stöter emot hela tiden.