• Anonym (Onanera mera)

Vi som läser sexnoveller

Vad har ni för favoriter när det kommer till sexnoveller. Dela med er så att vi inte missar någon av de bästa Skrattande

Man får väl inte länka? så om man skriver titel grå det att leta reda på dem själva.

Jag börjar med att rekommendera "Håkan och Sara på cocktailparty"

• Svar på tråden Vi som läser sexnoveller
  • Anonym (Läsare)

jag läser en del noveller. Tycker bäst om att läsa det jag fantiserar om dvs; trekanter, gruppsex o ageplay!!!
    underbart att ta en stilla runk till detta... tom aftonbladet rekommenderade att man skall läsa noveller o gärna ihop!!!
    när jag o frugan läser ihop e det oftast vanlig hetrosex; men även gruppsex o dyl!!!

vi har underbar sex jag o frugan.... men egen sex e gött ibland!!!!! för oss bägge!!!!Tungan ute

• Ludde

De bästa är skrivna på engelska, sök på asstr.org där det finns enorma mängder i alla möjliga genrer, andra bra och mer lättnavigerade är kristens archive, literotica, storiesonline.net och bdsmlibrary.

OBS att allt finns på de här och andra sexnovellsidor, även sånt man kanske inte är bekväm med så sålla lite i urvalen.

Men det har jag märkt på svenska sidor med. Ofta är de svenska novellerna bara dåligt översatta från de engelska!

• Anonym (Onanera mera)
    citronkräm skrev 2010-11-02 23:03:13 följande:
    Linas utbildning... Hjärta
    Det var en riktig följetång det där och inte så dumma heller

Inga fler som vill dela med sig av sina favoriter?
  • Anonym (nystart)

Sexnovellerna har gett oss en nystart i sexlivet och det är bättre än någonsin förr!

Minns inga namn på rak arm, får återkomma i frågan  

• Anonym (Onanera mera)
    Anonym (nystart) skrev 2010-11-04 14:32:08 följande:
    Sexnovellerna har gett oss en nystart i sexlivet och det är bättre än någonsin förr!

Minns inga namn på rak arm, får återkomma i frågan  
    Ser fram emot vad du hittar för gött Skrattande
  • Anonym (nystart)

Nu har jag läst hela Linas utbildning
    Bra skrivna även om inte själva sexet alltid är i min smak, men så är det ju. Man får ta det onda med det goda

2 andra långkörare som är välskrivna är "otrogen fru"  och "konsekvenser av tre i hytten", skrivna av samma författare.

Har funderat på att skriva någon själv, men kommer aldrig till skott

Det stället där Linas utbildning ligger tycker jag strular ibland och klipper bort halva meningar här och var, fler som reagerat?? 

• Anonym
    citronkräm skrev 2010-11-02 23:03:13 följande:
    Linas utbildning... Hjärta
    Läste den för längesen, love it!!!!
  • Anonym (bok)

Någon bra bok man kan köpa?

• Anonym

Det finns en sajt som heter Hard . nu där finns det rätt grova saker att läsa om man är intresserad av sånt. Dels har de en avdelning för vanliga noveller och så en de kallar för extrema noveller. Där bör man inte vara känslig av sig om man ska läsa.

• Anonym

Jag älskar sexnoveller och upplever mycket spännande själv. Har öppnat en helt ny blogg där jag kommer skriva noveller lite då och då....självuppleva berättelser skulle jag väl snarare kall det iof. Ni är välkomna att kika: fantasiaerotika.bloggplatsen.se

• Anonym (love)

Jag älskar sensuella noveller, gärna "girl-on-girl" eftersom det mer är inriktad på vad man gör med det kvinnliga könet på ett smarrigt sätt

Letade upp tråden och vill försöka få liv i den igen. Någon som har fler sidor att rekomendera?

• Anonym (Fanfiction)

Om ni har någon favoritfilm eller favoritartist eller så, kan ni testa att googla på fanfiction + valfritt namn och så kommer en hel del trevligt upp....! Känns lite sjukt i början, men OJ vad härligt att läsa...!

Svar på tråden Vi som läser sexnoveller