• EmOtob

När kännde du rörelser/sparkar som omföderska?

När ungefär kännde ni rörelser/sparkar som omföderska. Väntar mitt andra barn och är i vecka 11 och längtar så till man känner bebis i magen

• Svar på tråden När kännde du rörelser/sparkar som omföderska?
  • lightfish

I v.13 började jag känna, sen dess har jag i princip känt skrutt där inne varje dag. Nu börjar jag känna av att skrutten är större och det är ännu härligare!

• EmOtob
    lightfish skrev 2010-10-27 11:09:18 följande:
    I v.13 började jag känna, sen dess har jag i princip känt skrutt där inne varje dag. Nu börjar jag känna av att skrutten är större och det är ännu härligare!
    underbart :) vilken vecka är du nu i?
  • lightfish
    EmOtob skrev 2010-10-27 11:17:10 följande:
    underbart :) vilken vecka är du nu i?
    Nu är jag i mitten av v.18 men jag har känt kraftigare buffar de senaste två veckorna. Förta barnet fick jag en rejäl kick i magen av i v.16!
  • bizzy

jag kände i förrgår, är i vecka 13, blev helt paff, hade absolut inte väntat mig det så tidigt, superskoj!

• EmOtob

Oj vad tidigt alla känner mys   Hoppas det kommer en liten sprattel/buff för mig med längre fram

• Billiejoe

Nu den här gången va de tidigt typ v 14..

men de första va de i v 20 tror ja han är två nu :)

• vampyria2

Jag har fått fyra barn men det måste vara nått fel på mig för jag har aldrig känt nått innan vecka 21-22 Förvånad  

• hilah

Ungefär vecka 14 med denna. Med första kände jag inget förrän vecka 20 eller 21, men då hade jag moderkakan i framvägg också.

• minya

med första så vecka 16, moderkakan i framvägg
    med andra så också vecka 16, moderkakan i samma läge igen

Kärlek no1 2007 - Kärlek no2 2011
Svar på tråden När kännde du rörelser/sparkar som omföderska?