Nemo ifrån kungarna av Tylösand
Jag brukar kolla på Kungarna av Tylösand men kan inte förstå varför alla tjejer faller för Nemo, kan nån förklara det för mig?
Jag brukar kolla på Kungarna av Tylösand men kan inte förstå varför alla tjejer faller för Nemo, kan nån förklara det för mig?
Dom är as fulla? Enda förklaringen jag kan komma med, eller iof tappat linsen?
Kan vara för att han har ett gäng kamera män bakom sig och dom egentligen är pr kåta, inte nemo kåta
Nej...Jag brukar oxå fastna framför det där eländiga programmet..Fast jag bara mår dåligt av att se det :-P Ungefär som att se en olycka, man vill inte se men kan inte låta bli. Nä maken till osexiga och ocharmiga killar får man leta efter..Något är allvarligt fel faktiskt. MEn vet inte om felet är störst hos deltagarna eller de tjejer som killarna får ihop det med..främst Nemo då.
Han är villig, tjejerna är villiga. Och alla är fulla.Tror inte det spelar någon roll om det varit han eller någon annan faktiskt.
Jag tycker att han är så obehaglig och osexig. Jo men de andra fick ju inte ligga lika mkt, försökte de inte lika hårt eller har Nemo nått som jag inte ser?
James är ju vältränad, Jocke är ju galen, Rang är typ oxå galen och skulle jag behöva välja så är det ju som att välja mellan pest eller kolera, men Nemo har ju INGENTING.. Pratar jobbigt gör han oxå..
Ingen aning ärligt talat, men han verkar ju fått många brudar även innan programmet eftersom han legat med massor enligt han själv. Hans beteende är äckligt tycker jag, men ändå faller tjejerna som furor trots de vet hur han är. Urk.
Vet mindre attraktivare killar än han som har ragg varje helg & han e lika slemmig som Nemo ;) Men tror att det är sättet dem smörar på brudarna .
I Nemos fall att han är med i tv också. ( dem vill väll ha nån slags " status" & kunna säga att dem legat med han.. även om jag nu inte ser nån status i det ) James var ju inte singel & Jocke halvt (?) så Nemo va väll den enda av killarna tjejerna kunde sätta på också i huset ;)