Mamma och pappa går inte ihop med generna???
Jag och min sambo träffades för lite mer än 5 år sen och föll pladask för varandra och vi älskar varandra MASSOR och ännu mer.
Vi har aldrig grälat på våra över 5 år utan kommer överens om så gått som allt och kan prata i vårat förhållande om allt.
Vi har fått två underbara barn en flicka och en pojke.
Pojken är 4 1/2 år i dag och föddes med ett hjärtfel som heter Fallot anomalie och en väldigt sen utveckling.
Han är som en 9 månaders i sin utveckling, har inte lärt sig att ställa sig upp, kan inte gå själv eller äta själv och han kan inte heller prata men jollrar en hel del.
Han har lärt sig i våras att sätta sig upp från liggande och i augusti lärde han sig has krypa.
Tjejen är nu 7 månader och hon verkar åxå lite sen i sin utv.
Hon har inte lärt sig att rulla runt, greppa efter grejjer, sitta eller jollra inte heller håller hon upp huvudet mer än några sekunder när hon ligger på mage.
Kan det vara så att jag och min kära har gener som inte passar ihop när det verkar som att båda barnen är sena i sina utvecklingar?!
Sambon har två pojkar sen innan som är fullt friska och har utvecklats som barn gör.
Nån som haft likadant med två sent utvecklade barn, gen-krockar eller liknande?
Ni som vill skriva om hur fint era barn utvecklas och att vi ska kontakta läkare för våran oro kan surfa vidare på fl för sånt har jag redan läst för mycket av!
Vill höra från sånna som känner igen sig i våran sits!