Har du precis börjat med Apiforce/bidrottninggele? Här kan vi snackas vid!
Jag och min sambo har efter ett MA i början på juni längtat efter ett syskon till vår son och nu är vi inne på fjärde omgången. Ingen lång tid att tjoa högt över kanske, men längtan är desto större.
Och för första gången så tänkte jag prova äta Apiforce bidrottninggelé som jag köpte på hälsokosten i dag - då mensen anlände. Kvinnan i butiken verkade väldigt kunnig på fertilitetsområdet, och tipsade mig bland annat om att äta en tablett på kvällen innan sänggående (och inte på morgonen som det står på burken), eftersom hormonerna som gynnar det fertila bildas på natten, och jobbar då bra ihop med Apiforcen tydligen.
Jag äter Rosenrot också, mycket för att mörkret blir mer och mer påtaglig och det kan ju gynna eventuella downperioder. Men sen att det kan hjälpa till att få en liten är ju bara spännande och bra!
Är ni fler där ute som är i liknande sits? Hur känner ni inför Bidrottninggelé? Kanske någon som plussat till och med? Själv är jag faktiskt lite nyfiken och förväntansfull - det måste jag erkänna. Naivt kanske, men jag är ärlig
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-05 15:36
Tillägg efter trådstart:
* Jag plussar på första advent 2010 efter att ha ätit Apiforce på kvällen innan sängdags, i en månad. Åt även Rosenrot från hälsokostbutiken, mest för att bli piggare.
* 110501 - Är i vecka 27 och bäbis sparkar som aldrig förr. Nu håller vi tummarna att allt går helt perfekt!