Varför drömmer jag så lustigt?
De senaste dagarna har jag drömt jättekonstigt. I drömmen som jag drömt de senaste tre nätterna(samma dröm varje natt) ser jag en gravid kvinna en kompis till mig som klappar på sin gravida mage och berättar en massa trevliga saker för mig. Lite senare i drömmen så vaknar jag mitt i natt(i drömmen alltså) och måste gå upp för att kissa. När jag torkar mig är hela pappret fullt med slemliknande mensblod och det forsar rent ut sagt ur mig. När detta har hänt i drömmen brukar jag vakna till för att somna om igen och inte drömma nåt mera på resten av natten eller iallafall inget som biter sig fast.
Känns otäckt att drömma såhär. Jag äter p-piller så jag kan omöjligt vara gravid. Annars har jag hört att det är vanligt att man dömmer konstigt när man är gravid. Jag ska ha min mens om en vecka men får ibland små stickningar i äggstockarna och har ömma bröst som bara den. Pmssymtom. Blir rädd för min dröm. Kan det vara så att mina drömmar försöker vana mig för att nåt håller på att hända min kompis eller försöker den säga mig nåt annat.