Jag hatar mig själv så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen...
Jag har alltid mått dåligt över min vikt trots att jag kanske väl aldrig varit fet eller riktigt mycket överviktig, men jag mår så dåligt över hur jag ser ut och jag pendlar mellan att vräka i mig och inte äta alls..... eller väldigt lite.
Sen ngr år tillbaka fick jag problem med sköldkörteln och efter det verkar min kropp inte vilja gå ner i vikt som tidigare.
Jag är 164 cm och väger 65 kg och många tycker nog att det inte är så farligt, men idag mår jag så jävla dåligt att jag skulle faktiskt kunna ta mitt liv.... Kalla mig patetisk eller vad fan som helst, men jag hatar mig själv.
Det enda jag ser är alla snygga människor runt omkring mig och jag tänker jämt och ständigt att hon skulle passa min man bättre.... Henne skulle han nog hellre vilja ha. Henne tycker han är snygg och det är inte bara smala människor jag tänker så om, utan det kan även vara människor som är överviktiga / feta.
Det jag ser i spegeln hatar jag och jag önskar så att jag kunde lära mig att älska mig, men jag är snart 40 år och har aldrig gjort det.....................
Mina kompisar säger att jag ser bra ut, men jag tror dom inte, jag vet vad jag ser och jag skäms för det jag ser....
Orkar inte mer och vet inte vad jag ska göra............