Är Gabriella ett fint namn enligt dig?
Bara lite nyfiken på vad folk tycker om namnet Gabriella och hur hur en "typisk" Gabriella ser ut för dig?
Bara lite nyfiken på vad folk tycker om namnet Gabriella och hur hur en "typisk" Gabriella ser ut för dig?
Jag tycker att det är ett fint namn, det kanske beror på att jag hade en god vän som heter så? Om jag hade känt en dum Gabriella så hade jag nog inte gillat det.
Störig, lite ful. En vanlig tjej med nått konstigt utseendefel, en avig näsa eller riktigt låg panna. Brun eller rödhårig. Personlighet: störig, irriterande och barnslig väldigt länge men mognar sen till en bra tjej.
Kan tillägga att jag aldrig känt eller träffat någon gabriella så jag dömer det inte efter nån jag känner.
Jag tycker namnet är fult helt enkelt.Det är inget som jag skulle döpa mina barn till.Hur en Gabriella ser ut för mig är inget jag lägger tid på att lista ut.
Tycker det är jättevackert, känner ingen Gabriella!
Annat: Namnet är ok.
Gillar det inte.. :/
Jag tycker det är fint, Ser framför mig en söt liten prinsessa med långt mörkt hår och bruna ögon.
jättefiin=) har själv tänkt å döpa en dotter till det den dagen jag får det=)
Jättefint!
Jag tycker det är supervackert. När jag var yngre var jag avundsjuk på en som hette Gabriella, just för att det var så fint.