• Nattastrand

Varför mörkt under hår istället för att Färga underhåret ljusbrunt?

Hej har bara sett och hört folk färga underhåret mörkt och så har dom ljust överst.
    Hur tror ni att det blir om man har mörk brunt överst och underhåret lusbrunt?
    Snyggt tro?

Tack på förhand:) Kramiz Trevlig Helg{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Varför mörkt under hår istället för att Färga underhåret ljusbrunt?
  • Sigrid Viktorsdotter

Flerfärgat hår på det viset är aldrig snyggt, ser billigt ut!

Det finns de som tror att lyx är motsatsen till fattigdom. Nej, det är motsatsen till vulgaritet.
  • skorpionen80

Om det är ljusare underst så bör du se väldigt tunnhårig ut.

• Joico

Olika färger på över- och underhår är asfult, rent ut sagt. Oavsett vilka färger

• Disel Baby
    Joico skrev 2010-10-29 21:23:42 följande:

Olika färger på över- och underhår är asfult, rent ut sagt. Oavsett vilka färger

Hmm, jag tycker det är riktigt läckert, på dom flesta jag sett som har så.  Har själv så, blont överst, mörkt brunt under, har bara fått komplimanger.  Smaken e som baken, verkligen!
  • Disel Baby
    Nattastrand skrev 2010-10-29 15:54:37 följande:
    ok vad tror ni om röd kastanj i underhåret och överhåret mörk brunt?
    Absolut snyggt, go for it!! 
  • Disel Baby
    skorpionen80 skrev 2010-10-29 15:41:58 följande:
    Om det är ljusare underst så bör du se väldigt tunnhårig ut.
    varför det?  Däremot brukar det bli så, att ifall man är naturligt blond och färgar mörkt, att man nästan kan se flintis ut, ha ha, när rötterna växer ut.
  • pussgurkan86

jag har också tänkt på att ha 2 färger, vill ha blont under och mörkbrunt över. eftersom jag är mörkhårig så vill jag inte ha någon utväxt. det är inte fint.

prata med din frisör och få några goda råd. ska jag göra iaf.

och jag kommer iaf inte så tunnhårig ut då jag har jätte mycket hår:P

• Nattastrand

Jag har ganska tunt hår,  vill ju inte att det ska se ännu tunnare ut, om jag ska göra det gör jag det hemma själv.
    Ja jag vill också ha mörkt ovanpå för att slippa utväxt. men aldrig sett nån som har så.

Svar på tråden Varför mörkt under hår istället för att Färga underhåret ljusbrunt?