• CoolJen

gratis/billig infartsparkering i solna-ulriksdal/bergshamra el danderyd?

Jag söker nånstans jag kan ställa bilen för att sedan ta mig kommunalt till stan.

Har sökt på infartsparkering i stockholm men får då inte upp allt, bla den vi har i väsby, så undrar om det finns någon sådan parkering i Bergshamra/ulriksdal(el nån annanstans i solna) el i danderyd

• Svar på tråden gratis/billig infartsparkering i solna-ulriksdal/bergshamra el danderyd?
  • Kajee

Jag har för mig att det finns en infartsparkering vid Danderyds Sjukhus, vid simhallen. Men den är bara för danderydsbor (har jag också för mig).

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • CoolJen
    Kajee skrev 2010-10-29 19:36:30 följande:
    Jag har för mig att det finns en infartsparkering vid Danderyds Sjukhus, vid simhallen. Men den är bara för danderydsbor (har jag också för mig).
    hmm...ja jag bor ju inte där...

Lämnar på dagis i Ritorp och ska sen till stadion...så vill gärna hitta nåt längs röda linjen
  • Kajee
    CoolJen skrev 2010-10-29 19:42:11 följande:
    hmm...ja jag bor ju inte där...

Lämnar på dagis i Ritorp och ska sen till stadion...så vill gärna hitta nåt längs röda linjen
    Vad jag vet så är det knepigt. I Mörby kan man bara stå tre timmar och det är nog det enda jag känner till.
    ?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Skogsflickan

Jag brukar parkera vid bagartorpsringen (en kompis bor där) nere på gatan, kostar 2 kr i timmen. Vet inte hur långt bort ritorp ligger därifrån. Men bussarna från bagartorp går var 5:e minut ungefär eller pendeln. Men det kanske blir fel för dig

• CoolJen
    Skogsflickan skrev 2010-10-30 00:44:06 följande:
    Jag brukar parkera vid bagartorpsringen (en kompis bor där) nere på gatan, kostar 2 kr i timmen. Vet inte hur långt bort ritorp ligger därifrån. Men bussarna från bagartorp går var 5:e minut ungefär eller pendeln. Men det kanske blir fel för dig
    Ritorp är bara på andra sidan E18, så det skulle väl funka antar jag.
    Gäller  2:-/h runt hela bagartorpsringen? och det är väl inte långt att gå till pendeln(tänk mycket foglossning)?
Svar på tråden gratis/billig infartsparkering i solna-ulriksdal/bergshamra el danderyd?