• Anonym (undrande kvinna)

Finns tjejer som gillar "porrfilmsklappande" på klitoris?

Har bara en undran. I många porrfilmer brukar männen (eller kvinnorna) som ska smeka en tjejs klitoris ofta "klappa" eller nästan smiska lätt på klitoris med fingrarna. För mig känns det bara sååå obehagligt. För mig är det tvärtom viktigt att man INTE släpper kontakten mellan finger och klitoris, och helst att det är ett ganska fast tryck hela tiden, som glider upp och ner över klitoris. Annars gör det nästan ont.

Men det är jag det. Finns ni tjejer som tycker det är skönt med "klappar/smisk" på klitoris, eller är det en porrfilmsmyt som "lär upp" killar fel?

• Svar på tråden Finns tjejer som gillar "porrfilmsklappande" på klitoris?
  • Renesmee

Kan ju säga att det inte är en favorit här heller direkt..men visst det har hänt och det är sådär.
    Men det är lite som att klämma ett finger i dörren...gör det helst inte liksom :P

• Anonym (mini tutte)

yes love it,,, en typisk dominant handling,,,,, så underbart,,, 

• Anonym

Har också funderat på det där klappandet.... Otroligt oskönt enligt min mening. Fattar inte varför de gör så där...

• Anonym

Skulle sambon göra så på mig så skulle han nog få sig en flygtur ner från sängen

• Anonym (Yes)

Jag gillar smisk både bak och fram..;)

• Veritas18

Haha. Trodde jag va ensamom detta. Vet inte riktigt vad jag tycker. Är väl helt ok antar jag.

• Anonym (gillar det)

Jodå det KAN vara AS skönt med smisk på klittan speciellt om man är as-kåt o nära att komma men man vill inte komma för man vill inte att det sköna ska ta slut... Då kan det vara J-vligt eggande och retande med sånn där fitt-smisk hehe... man blir kåt så man nästan blir galen! men jag skulle aldrig kunna komma (tror jag) av att ligga rakt upp o ner o bara få smisk på klittan å inget annat hehe

• Anonym

Det är ju jätteskönt!!! :)

• psykfall13

"porrfilmsklappande" hahahahahahaha

Överlever <3
  • Anonym (undrande kvinna)

Ha ha! Kul att ni tyckte det var kul

Då var det som alltid då. Olika

Svar på tråden Finns tjejer som gillar "porrfilmsklappande" på klitoris?