När slutade ni ge välling?
Hej hej!
Är mest nyfiken. Jag har en 11 mån sión som dricker völling innan sovdags men när slutatde ni med det?
Hej hej!
Är mest nyfiken. Jag har en 11 mån sión som dricker völling innan sovdags men när slutatde ni med det?
Jag tycker man kan fortsätta ge välling så länge barnet vill ha och mår bra av det. Min flicka är drygt 5 år och får välling innan sovdags. Det är bra för hennes mage iaf.
Har en 3-åring som fortfarande dricker välling innan läggdax!
ok... jag blev lite förvånad jag trodde att dom flesta slutade runt 2 år. Men där ser man :D
Låt du han dricka sin välling hur länge han vill.bara nyttigt.Har ett barnbarn som är 4 år och han dricker gärna sin välling på kvällen innan han somnar.
Menar du välling eller ersättning?
Vår pojke på 10 månader dricker inte välling utan ersättning och det kommer han göra så länge som han själv säger ifrån. Jag tycker inte att det finns någon anledning att plocka bort något så nyttigt och näringsfullt
Min pojk slutade vid åtta månader han tyckte det var jätte äckligt med välling, testade nog alla sorter som fanns.
Har bara en liten fråga som kanske är lite dum.Vad är de för skillnad på välling och ersättning.Sånt fanns inte när mina barn var små då fanns de välling och inget annat vad ja kan komma ihåg ialla fall.
min dotter e 2 år o vi kommer nog inte sluta med välling på ett tag. hon äter inte heller riktigt som hon ska alltid men då får hon iallafall i sig något bra på kvällen.
3 1/2 år son, å han älskar välling!
sonen har just fyllt tre och somnar inte utan sin välling.
Min dotter slutade med de när hon blev 3.... Hon hade de mest som en mys grej mot slutet. Glömde vällingen på semestern så efter de slutade hon.
Äldsta sonen slutade med välling när han var runt 3 år och minsta förstod sig aldrig på det där med flaska och välling så han har aldrig ätit välling.
På 3 års kontrollen på BVC sa de att välling är toppen, för det innehåller allt de behöver ...