Om du fick välja framtid för din/dina döttrar.
En omröstning mest på skoj eftersom man inte kan välja, tyvärr
Men om du fick önska för din dotter vad skulle du välja?
Vad är dina förhoppningar för vad hon ska jobba inom när hon blir stor?
En omröstning mest på skoj eftersom man inte kan välja, tyvärr
Men om du fick önska för din dotter vad skulle du välja?
Vad är dina förhoppningar för vad hon ska jobba inom när hon blir stor?
Högre utbildad men vilken utbildning spelar ingen roll. Jag är så jävla kunskapskåt och tror så hårt på utbildning att jag kräks när jag träffar nån som inte läst på universitet.
Har dock ingen dotter.
Hmm. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska rösta på. Rökdykare kanske?
Vad som helst, bara hon är lycklig och kan försörja sig
Men visst skulle jag hellre se framtida barn utbilda sig efter gymnasiet inom något som man kan räkna med ger jobb lång tid framöver (dvs smala yrkeskategorier som historiker, arkeolog går bort).
Annat.
Stridspilot.
Om jag fick välja fritt skulle jag också välja alternativ 2.
Vill gärna att dom utbildar sig vidare då det är utvecklade för alla människor och det vore positivt om dom var självförsörjande.
Träffade dom på det en välbärgad man som dom är lyckliga med är det ju bara ett + i kanten så klart
Jag skulle inte önska att dom hamnade i den ytliga media eller modellbranchen hur vackra dom än var.
Men det viktigaste är som sagt att dom är lyckliga.
Högre utbildad. Sen vilken utbildning det blir spelar mindre roll. Jag tor man blir väldigt präglad efter hur ens föräldrar gör och i stort sett alla på både min och min mans sida har högre utbildningar. Min äldsta dotter har redan sagt att hon vill bli lärare hon är 5,5år och min mellersta vill bli läkare hahaha hon är snart 4år och tycker det är såå intressant att få gå till doktorn