• FavvoJonna

Vad ska man välja för bloggsida??

Har en blogg på bloggsida.se men den bara krånglar. Nu har jag inte kommit in på den på flera dagar o kommer inte heller åt mina gamla inlägg. Dessutom påstod den sist jag kom in att jag har uppnått min maxgräns vad gäller bilder o inte kan alltså inte lägga in fler. Då var det massa krångel med servern o de höll på att göra om den så kanske var det därför.. Jag har iaf svårt att tro att jag ska ha nått nån maxgräns, har haft bloggen knappt ett år o såå många bilder har jag inte lagt upp.

Hursomhelst så vill jag byta o undrar därför vilka bloggsidor nu använder o vad de har för för o nackdelar? Och även om ni vet vilken maxgräns de har vad gäller uppladdandet av bilder?

Tack på förhand! Vore ju kul o välja en bloggsida som jag inte behöver byta igen..

• Svar på tråden Vad ska man välja för bloggsida??
  • PruttPottan
    FavvoJonna skrev 2010-10-31 10:35:44 följande:
    åh, det vore ju bra.. hur långt bak i tiden?
    inte helt säker faktiskt men jag har lagt in från 2005..
  • PruttPottan

japp, 2005 är det l'ngsta jag kan gå tillbaka och skriva =)

• FavvoJonna

åh, det verkar ju jättebra... Inge krångel där då? med servern o allt vad det är som gör att man inte kan komma in o skriva..

• PruttPottan
    FavvoJonna skrev 2010-10-31 19:20:46 följande:
    åh, det verkar ju jättebra... Inge krångel där då? med servern o allt vad det är som gör att man inte kan komma in o skriva..
    Jag har aldrig variit med om det faktiskt. De har utvecklat sidan senaste så jag har börjat använda den igen. Innan kunde man inte låsa inlägg med lösen. Det kan man nu, eller hela bloggen om man så vill.
    Jag är inte så duktig på alla funktiioner men de som finns är bra!
    Jag gillar att man kan spara utkast och senare publicera. Man kan även länka till facebook och det kommer då upp en länk där.

Nackdelen man får tänka på är att om man har en låst blogg så kan ALLA se på facebook vad det är för rubrik, klickar de på länken kommer de dock bara till sidan man anger lösenordet.
    Så vill man kan man förbrylla folk med rubriker *ler*
Svar på tråden Vad ska man välja för bloggsida??