Blodkorv
Jättemums! :D
Det ska vara med lingonsylt och bacon till och det ska även vara russin i blodkorven, det är den godaste :)
Jag har aldrig ätit svensk blodkorv, men om den påminner om véréshurka så är den apgod!
Jag föredrar Blodpudding eftersom det inte är russin i den, så nej tack till Blodkorv alltså
Aldrig ätit
ÖRK fy fan.
Det serverades i skolan, men jag smakade typ 1 kvadratcm och höll på att spy. Blodpudding är lika äckligt.
Har nog aldrig smakat tror jag.
Annat: Det går att äta. Det är varken "Mums" eller "Örk". Jag kan tänka mig att ha det till middag, med knaperstekt bacon och lingonsylt till, någon gång om året.
Har aldrig ätit. Hur är blodkorv i jämförelse med blodpudding? Typ samma sak eller helt annorlunda?
MUMS!
Åtminstone ifall det är den som min farmor gör till jul Även kallad skinnpalt av mig, ruuuskigt gott är det.
Bara det och smör, kanske lite lingonsylt men smör räcker gott och väl. Spara skinnet till sist. Mmmm...
fyfan...... ;s
Menar du såna där som kom ut från 'paradiset' från min flickvän efter förlossningen?
Aldrig ätit tror jag, men jag gillar blodpudding! (med potatisbullar, bacon, lingonsylt och mjölk till)
Har aldrig ätit blodkorv eftersom jag inte tål det.
Skulle jag tåla den skulle jag förmodligen tycka URK.