• Anonym

Hade ni accepterat att er man gick på strippklubb?

Min man var på strippkulbb igår. Först ljög han om det, men sen när han fattade att jag visste så erkände han. Har även sett SMS i hans telefon tidigare från en tjej som 'dansar' någonstans och vill träffas...antar att det är strippklubben.

Hade du accepterat att er man/sambo/pojkvän gick på strippklubb utan att du visste om det?

• Svar på tråden Hade ni accepterat att er man gick på strippklubb?
  • Anonym

Helt upp till min man.
    Men jag hade inte tyckt det hade käbnts kul ifall han hängde där varje helg eller var "känd" som någon som älskar strippklubb.

Men om han går ditt då och då självklart,det är hans beslut.

• Claris

nej och det är inte för att han ska flirta eller så. Gillar inte den kvinnosynen..och skulle inte vara ihop med en sån man.

• Anonym (Nja!)

Så svaret blir nej inte utan att jag vet om det.
    Jagt  har inga broblem med att min man går på strippklubb, men det förutsätter att han är ärlig om det,och att vi har råd med det,  för det kostar en del att gå på sånt. Broblemet  med din karl är att han inte var ärlig mot dig om det är A och O i ett förhållande

• wannabemom

Hade inte tyckt det var OK om han gick dit utan att jag visste om nåt. Något mer OK om jag fick veta i förväg.

Noelle 2010-02-28
  • Anonym

det beror på i vilket syfte?! Full eller nykter, ensam eller i gäng?

• sextiotalist

Om det roar honom så, nej jag hade inte brytt mig för någon enstaka gång.

• Anonym (Nja!)

Tyckr inte att det är ok att ge sitt nummer till en strippa och hålla på och messa bakom ryggen. Big no no.

• Anonym

Absolut inte. Inte för att jag skulle bli svartsjuk, utan för att jag skulle tycka att det är väldigt oetiskt. 

• anzita

Nopp - vill han se en strippshow kan jag ordna det Flört 
    Billigt blir det & väcks andra lustar så går även det att fixa utan onödig väntetid.

Svar på tråden Hade ni accepterat att er man gick på strippklubb?